یزدفردا"گاهی احتیاج به استفاده از بخشی از یک فیلم برای انجام پروژه و یا تیزری داریم، ولی این فیلم یا تیزر، واترمارک هایی روی فیلم یا به صورت زیرنویس و ... دارد یا می خواهیم تاریخ و ساعت فیلم برداری ویدئو را پاک کنیم. نرم افزار Remove Logo Now یک ابزار برای از بین بردن واترمارک های درون فیلم ها و برچسب های متنی و لوگوهای کانال ها است. این نرم افزار به صورت خودکار، ویدئوهای شما را پردازش کرده و هر نوع واترمارکی را برمی دارد. ابزار video watermark remover به آسانی مدل های مختلف واترمارک را از روی فیلم ها از بین می برد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Remove Logo Now:
- از بین بردن لوگوی ثابت
این ساده ترین حالت است که ابزار Remove Logo Now به راحتی این کار را برای انجام می دهد و لوگویی که به صورت ثابت یا به صورت تمام صفحه و به حالت کمرنگ قرار گرفته است را بدون گذاشتن هیچ اثری از بین می برد.
- از بین بردن زمان و تاریخ فیلم
با این نرم افزار می توانید ساعت و زمان رکورد فیلم را به راحتی از زیر فیلم ها حذف کنید.
- عملیات دسته ای
با این ابزار می توانید آرم آزار دهنده کانال ها و واترمارک های مجموعه های تلویزیونی را به سرعت و به راحتی حذف کنید. می توانید تمام فایل های در همان زمان به حالت دسته ای پردازش کنید. فقط کافی است تمام فایل های که می خواهید پردازش کنید، انتخاب نمایید. دقیقا همان اصلاح به همه آنها اعمال می شود.
- پشیتبانی از انواع فرمت های ویدئویی
این نرم افزار از فرمت های مختلفی پشتیبانی می کند به طور مثال MOV, M1V, MP2, SVCD, FLV,MP4,M2V,DVD,SWF,3GP,MKV,WMV,AVI,MP2,MP4 و ...
- و ...

Remove Logo Now Screenshot 1 Remove Logo Now Screenshot 2

Remove Logo Now is a Windows tool to clean up video clips from annoying watermarks, text overlays and channel logos. Remove Logo Now! will automatically process your videos to detect and remove many types of watermark. The video watermark remover will successfully clean up your videos from the following types of watermarks:

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

OS: Windows 10, 8, 7, Vista, XP, 2003, 2000 (32 and 64 bit versions)

مشخصات

شرکت سازنده: softorbits

حجم فایل: 12.2 مگابایت
راهنمای نصب

1. برنامه را نصب کنید.
2. پوشه Loader را باز کنید و فایل "Loader.exe" را در محل نصب کپی کنید.
3. دقت کنید برای کرک این برنامه، اینترنت تان وصل باشد.
4. همیشه برای اجرای برنامه باید همان فایل "Loader.exe" را باز کنید.

 

www.p30download.com

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا