رضا حقيقت نژادومعرفي كوتاه سابقه مطبوعاتي 

 

رضا حقيقت نژادومعرفي كوتاه سابقه مطبوعاتي  

 


 
سلام. محض اطلاع دوست محترم عرض مي كنم بنده از سال 78 كار روزنامه نگاري را شروع كردم.

در سال 78 و 79 به صورت دانشجوئي و يك مقام كشوري ( سوم )‌و منطقه اي ( دوم ) را در بخش نشريات دانشجوئي سياسي كسب كردم. در سال 81 در يزد كار مطبوعاتي جدي را با تدبير و توسعه و در كنار دوستاني چون دكتر جلالي شروع كردم.

 تدبير و توسعه تنها ماهنامه اي است كه توانست دو مقام كشوري ( اول ودوم ) كسب كند و البته در استان انعكاسي نيافت. نميدانم به چه دليل. سه رتبه استاني هم كسب كرد. پس از ان هفته نامه پرگار را در خدمت دوستاني ديگر منتشر كرديم.

 اين نشريه در سال اول ( 82) يك مقام دوم كشوري در بخش اجتماعي ( بنده ) كسب كرد و در سال دوم كه اينجانب در خاتم يزد بودم ، موفق به كسب دو رتبه اول توسط مجيد جواديان و پيام شمس الديني شد.

 اين دوستان نيز لطف كرده اند و با خاتم يزد همكاري داشته اند. در سال گذشته نيز خاتم يزد كه بنده سردبيري اش را برعهده داشتم ، در شش رشته كانديداي برترين ها و موفق به كسب سه رتبه برتر كشوري شد.

 يك مقام اول و دو مقام دوم.

و ازاين حيث يكي از برترين نشريات محلي كشور بود. مطمئن هستم امسال نيز در صورت امكان براي حضور در جشنواره جوايز بيشتري خواهد گرفت.

 كاش دوستان ديگر هم لطف مي كردند و تجربيات و دستاوردهاي نه يكي دو ساله كه سي چهل ساله خويش را اعلام مي كردند تا وضعيت روشن تر مي شد.

 نكته بعد اينكه استاد رشته روزنامه نگاري بودن و ناتواني در انتشار روزنامه هيچ منافاتي با هم ندارند.

به عنوان مثال آيا همه مهندسان نساجي ، كارخانه دارند و موفق بوده اند. بقيه رشته ها را هم مرور كنيد. آيا همه مهندسان كشاورزي ، كشاورزان خوبي هستند. فكر مي كنم اين گونه سوال ها و مطالب ناشي از غرض ورزي است .

در هر صورت آرزوي ما ادامه كار و حيات همه نشرياتي است كه مورد اشاره قرار گرفته اند

، اگرچه مي دانم در اين راه بايد مشكلات بسياري را تحمل كنند

يزدفردا :ما هم اميدواريم

اخبار مرتبط:

 هيچ امكاني براي ادامه انتشار روزنامه خاتم يزد ( حتي به شكل فعلي؛ يعني سه شماره در هفته ) وجود ندارد

يزدفردا  

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا