یزدفردا "دکتر مهران فاطمی مدیرکل سابق حوزه استاندار طی نامه ای سرگشاده به عدم توجه مسئولین ونمایندگان به ایجاد و راه اندازی دانشکده عمران و دانشکده معماری ابرکوه انتقاد کرد.

یزدفردا "دکتر مهران فاطمی مدیرکل سابق حوزه استاندار طی نامه ای سرگشاده به  عدم توجه مسئولین ونمایندگان به ایجاد و راه اندازی دانشکده عمران و دانشکده معماری  ابرکوه انتقاد کرد.

به گزارش یزدفردا متن کامل نامه دکتر مهران فاطمی خطاب به مهندس اولیاء که نسخه ای ازآن  در اختیار یزدفردا قرار گرفته به شرح زیر است:
بسمه تعالی
برادر بزرگوار جناب آقای دکتر اولیاء زید عزه
ریاست محترم دانشگاه یزد
سلام علیکم
با صلوات بر محمد و آل محمد و با احترام ، خبر مسرت بخش افتتاح اولین دوره آموزشی در پردیس مهریز دانشگاه یزد را از طریق رسانه ها دریافت نمودم جای بسی خرسندی و خوشحالی است که پس ازارتقای دانشکده های میبد و اردکان به مرکز آموزش عالی و متعاقب آن ارتقاء به دانشگاه ، پردیس مهریز نیز افتتاح گردید.
قطعا راه اندازی این سه مجموعه ماحصل پیگیری های دلسوزانه نمایندگان محترم مجلس، فرمانداران و شخصیتهای ذی نفوذ شهرستانی و البته اهتمام ویژه  مدیران خدوم دانشگاه مادر استان یعنی دانشگاه یزد می باشد.
مع الاسف، علی رغم مصوبات سفر سوم رییس جمهور سابق، شورای گسترش وزارت علوم و هیات امنای دانشگاه یزد و همچنین احداث ساختمان آموزشی ،خوابگاه و حصارکشی دانشکده عمران و دانشکده معماری و پیگیریهای مسوولین شهرستان ابرکوه، تا کنون این مجموعه افتتاح نگردیده و اقدامات لازم در خصوص جذب دانشجو صورت نپذیرفته است و نوعا شائبه تنزل جایگاه آن به پژوهشکده از گوشه و کنار شنیده می شود که در صورت صحت ، ظلمی آشکار در حق شهرستان کمتر برخوردار و در عین حال ولایی،شهیدپرور، فرهنگی و فرهیخته ابرکوه می باشد.
لذا مزید امتنان و مورد انتظار است محبت فرموده در اسرع وقت، دستور ویژه جهت افتتاح هر چه سریعتر این مجموعه دانشگاهی و جذب دانشجو را صادر فرمایید لازم به ذکر است به دلیل موقعیت استثنایی شهرستان، ظرفیتهای بالقوه فراوانی برای جذب دانشجو از شهرستانهای شمال استان فارس علاوه براستان یزد و سایر استانهای همجوار وجود دارد.
ضمنا یک نسخه از این نامه نیز خدمت جناب آقای صباغیان ،نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی تقدیم می گردد تا با جدیتی که از ایشان سراغ داریم موضوع را با همکاری جنابعالی ، تا حصول نتیجه پیگیری و به سرانجام رسانند و  هر دو بزرگوار از برونداد پیگیریهای صورت پذیرفته مردم شریف شهرستان را مطلع فرمایید.
پیشاپیش از حسن نظر و دستور پیگیری که می فرمایید کمال تقدیر و تشکر را دارم.
مهران فاطمی
جغرافیدان و مدیرکل سابق حوزه استانداریزد
رونوشت:
استاندار محترم یزد  و عضو هیات امنای دانشگاه یزد جهت استحضار
حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای حسینی امام جمعه محترم شهرستان جهت استحضار
جناب آقای صباغیان نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی جهت استحضار و دستور پیگیری
فرماندار محترم شهرستان ابرکوه جهت استحضار

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا