یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه از توقيف يکدستگاه تريلي "ولوو" و کشف بيش از 86 هزار قلم موادخوراکي خارجي قاچاق به ارزش سه ميليارد و 750 ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد. 
سرهنگ "احمدکمالي" در گفت و گو با واحد دریافت خبر یزدفردا گفت: ماموران پليس شهرستان ابرکوه هنگام کنترل خودرو هاي عبوري به يکدستگاه کاميون کانتينردار "ولوو" که از جنوب شرق کشور به سمت "تهران" در حرکت بود مشکوک شده و خودرو را براي بازرسي متوقف کردند.
وي افزود: راننده خودرو با ارائه بارنامه جعلي "موز" سعي در فريب ماموران را داشت اما ماموران انتظامي، تريلي را مورد بازرسي قرار داده و در نتيجه، 86 هزار قلم موادخوراکي خارجي قاچاق را کشف کردند.
سرهنگ کمالي ارزش برآوردشده اين محموله قاچاق را سه ميليارد و 750 ميليون ريال بيان کرد و افزود: اين موادخوراکي خارجي قاچاق شامل؛ آب ميوه، تخم شربتي، کرم کاکائو، کمپوت آناناس، کنسرو و ... مي باشد که تحويل گمرک استان شد.
فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه در خاتمه با اشاره به تلاش هاي شبانه روزي پليس براي مقابله با کالاي قاچاق گفت: طرح هاي پليسي در اين زمينه با هماهنگي محاکم قضائي به صورت مستمر در حال اجرا مي باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا