مدير كل جديد فني و حرفه‌اي استان يزد معرفي شد
یزدفردا:مدير كل جديد فني و حرفه‌اي استان يزد شب گذشته طي مراسمي با حضور معاون وزير كار و امور اجتماعي و رييس سازمان فني و حرفه‌اي كشور معرفي شد. 

در اين مراسم " محمد اكبرنژاد" به عنوان مدير كل جديد فني و حرفه‌اي استان معرفي و از خدمات "ناصر احمدي" تقدير شد.

استاندار يزد در اين مراسم ، توكل به خدا و ائمه (ع) ، تحرك و تحول را از عوامل اصلي نوآوري دانست و گفت: عامل اصلي توسعه ، نيروي انساني است و اگر مهارت و تجربه نباشد نمي‌توان صاحب تحول شد و بهره‌وري را بالا برد.

"محمدرضا فلاح‌زاده" افزود: با برنامه‌ريزي مناسب و تربيت مربيان‌و نيروهاي انساني مهارت آموخته مي‌توان هزينه‌ها را كاهش و بازده كار را افزايش داد ، كه اين امر موجب افزايش كمي و كيفي توليد و بهره‌وري مي‌شود.

وي با اشاره به وجود مشكلات در برخي‌واحدهاي توليدي يادآورشد:پس از بررسي مشخص شد كه مشكل اصلي در اين واحدها وجود هيات مديره و مديرعامل ناكارآمد و نيروي انساني سنتي است.

فلاح‌زاده با اشاره به وجود ‪ ۱/۳‬ميليارد مترمكعب آب در استان و برداشت يك ميليارد و ‪ ۵۰۰‬ميليون متر مكعب طي هر سال گفت: هفت درصد آب در بخش شرب و بهداشت ، سه درصد در صنعت و ‪ ۹۰‬درصد در بخش كشاورزي مصرف مي‌شود.

استاندار يزد ادامه داد: اين در حالي است كه ‪ ۴۴‬درصد اشتغال در صنعت ، ‪ ۴۴‬درصد در بخش خدمات و ‪ ۱۲‬درصد در بخش كشاورزي است.

وي خاطر نشان كرد: چنانچه بتوان با آموزش نيروي انساني، كشاورزي‌سنتي را به صنعتي تبديل كرد و نيروهاي جوان و تحصيلكرده را در بخش كشاورزي بكار گرفت، بهره‌وري در اين بخش نيز افزايش خواهد يافت و به توسعه صنعتي كه راهبرد استان است نيز دست خواهيم يافت.

فلاح‌زاده با اشاره به توانمنديهاي استان در بخش‌هاي مختلف صنعتي، معدني و توسعه فولاد اظهار داشت: با بالا بردن مهارت، سازماندهي كامل، مديريت صحيح و توليد كيفي و صادرات مي‌توان مشكل اشتغال استان را حل كرد .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا