یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد: فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه از توقیف دو دستگاه تریلی کشنده "ولوو" و کشف 127 راس گوسفند و 40 راس گاو قاچاق به ارزش سه میلیارد و 500 میلیون ریال توسط ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "احمدکمالی" درباره جزییات این خبر گفت: ماموران پلیس شهرستان ابرکوه دو دستگاه تریلی کشنده "ولوو" را که با محموله دام از سمت شهرهای جنوبی عازم البرز بودند ، متوقف کردند.

وی ادامه داد: با بررسی هایی که توسط ماموران پلیس صورت گرفت مشخص شد این تریلی ها در حال حمل 127 راس گوسفند و 40 راس گاو قاچاق فاقد مجوز دامپزشکی هستند که به همین منظور خودروها توقیف و دو متهم نیز دستگیر شدند.

کمالی ارزش برآورد شده این دام های قاچاق را سه میلیارد و 500 میلیون ریال بیان کرد و افزود: محموله احشام قاچاق  تحویل دامپزشکی استان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه یادآور شد: دام­هایی که بدون رعایت ضوابط بهداشتی و مجوز دامپزشکی وارد کشور می شوند به عنوان دام قاچاق تلقی شده و پلیس جهت کنترل و نظارت بر این موضوع احشامی را كه فاقد مجوز دامپزشكی است به عنوان توزیع خارج از شبكه توقیف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار دامپزشكی قرار می­دهد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا