با اجرای طرح مهار، سارق خودرو پژو پارس یک ساعت پس از سرقت و در عملیات تعقب و گریز پلیسی توسط مأموران انتظامی شهرستان ابرکوه دستگیر شد.

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد: با اجرای طرح مهار، سارق خودرو پژو پارس یک ساعت پس از سرقت و در عملیات تعقب و گریز پلیسی توسط مأموران انتظامی شهرستان ابرکوه دستگیر شد.

سرهنگ "احمد کمالی" در گفت و گو با واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا: اظهار داشت؛ به دنبال اعلام مركز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس از شهرستان یزد بلافاصله اجرای طرح مهار در دستور كار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

کمالی افزود: با اجرای طرح مهار در محورهای ورودی شهرستان و  هوشیاری مأموران، خودرو پژو پارس مسروقه در مسیر حركت به سمت شهرستان "ابرکوه" شناسایی و در تعقیب و گریز پلیسی، سارق یک ساعت پس از ارتكاب سرقت، دستگیر و خودروی مسروقه نیز كشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "ابرکوه" با بیان اینكه این سرقت بر اثر بی احتیاطی مالك و جاگذاشتن سوییچ در داخل آن، رخ داده به شهروندان توصیه كرد؛ به هشدار های انتظامی پیشگیری از سرقت توجه ویژه داشته باشند و با رعایت هشدارهای پلیس، از وقوع جرایم جلوگیری کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا