دومین شماره ماهنامه تخصصی تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومیِ "شهر رویایی پرواز" با موضوع تبلیغات فرهنگی منتشر و در اختیار علاقمندان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی پیشگامان رسانه و آگهی زبده (پرواز) دومین شماره ماهنامه شهر رویایی پرواز با موضوع تبلیغات فرهنگی منشر گردید. ماهنامه شهر رویایی پرواز قصد دارد با نگاهی مستقل و به‌دور از حاشیه‌ها و با فضایی کاملاً متفاوت، موضوعات مربوط به تبلیغات، بازاری یابی و روابط عمومی ایران و جهان را مورد ارزیابی، تجزیه و تحلیل و نقد قرار دهد.

در این شماره مطالبی با عناوین و موضوعات تبلیغات فرهنگی منتشر گردیده است که برخی از آنها عبارتند از بیلبوردهای بافرهنگ، تبلیغ چهره به چهره، سازه های تبلیغات شهری، متولی قانون تبلیغات در ایران و بخشهای متنوع دیگری شامل معرفی بزرگان تبلیغات جهان و معرفی کتاب های تخصصی این حوزه.

قرار است ماهنامه "شهر رویایی پرواز" در هر شماره به یک موضوع خاص در حوزه تبلیغات پرداخته و آن را مورد نقد و بررسی قرار دهد.

شایان ذکر است، صاحب امتیاز این ماهنامه شرکت پیشگامان رسانه و آگهی زبده (پرواز) میباشد و نیمه هرماه منتشر می شود.

نشریه

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا