استاندار يزد خطاب به مديران دستگاههاي اجرايي:رسيدگي به جانبازان، آزادگان و ايثارگران و خانواده شهدا در اولويت يكم قرار گيرد


یزدفردا:استاندار يزد با حضور در مركز توانبخشي ثامن الائمه با جمعي از جانبازان هشت سال دفاع مقدس عيادت كرد و از نزديك در جريان مشكلات آنها قرار گرفت.

 



محمدرضا فلاح زاده در اين بازديد از جانبازان به عنوان شهيدان زنده ياد كرد و با گراميداشت ياد و خاطره رشادت هاي همه شهدا، جانبازان، آزادگان و ايثارگران هشت سال دفاع مقدس گفت: شما جانبازان با اقتدا به پيامبر اعظم اسلام(ص) و حضرت علي (ع) صحنه هاي بي نظيري از عشق و سلحشوري را در هشت سال دفاع مقدس به ثبت رسانيده ايد.
استاندار يزد با اشاره به شهداي والا مقام انقلاب اسلامي گفت: شهيدان زندگان دو دنيا هستند و شما جانبازان كه قطعه اي از بدنتان را راهي بهشت كرده ايد در همين راه گام بر مي داريد. وي افزود: به فرموده و دستور حضرت امام (ره) اگر به مشكلات جانبازان و مجاهدان راه خدا رسيدگي نشود در آتش قهر الهي خواهيم سوخت، لذا بنا بر اين حكم ولايت مطلقه فقيه و استراتژي بلند بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران به هر شكل كه لازم باشد بايد به حمايت از اين عزيزان گرانقدر پرداخت.



وي خطاب به مديران دستگاههاي اجرايي گفت: رسيدگي به امورات جانبازان، آزادگان و ايثارگران و خانواده محترم شهيدان بايد در اولويت يكم كاري و نگاه ويژه مديران قرار گيرد و با احترام خاص به رفع مشكلات اين بزرگواران پرداخته شود.

استاندار يزد در پايان ياد همسر سومين شهيد محراب و يار ديرين حضرت آيت ا... شهيد صدوقي را گرامي داشت.

 

 

 

یزدفردا




  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا