یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس"پلیس استان یزد" ماموران پليس شهرستان اردکان سارقي را که اقدام به سرقت 36 حلقه انگشتر طلا از يک مغازه کرده بود شناسايي و دستگير کردند.
 فرمانده انتظامي شهرستان اردکان ، درباره اين خبر گفت: چندي پيش بود که با دريافت خبر سرقت از يک طلافروشي در بازار اردکان بلافاصله ماموران پليس در محل حاضر شدند.
سرهنگ "سيدرضاصادقيان" افزود: با حضور ماموران پليس در محل، مشخص شد که سارق تعداد 36 حلقه انگشتر طلا را به ارزش 500 ميليون ريال به سرقت برده است.
وي، ادامه داد: مالباخته در اظهاراتش به افسر پليس گفت: "سارق به بهانه خريد انگشتر وارد مغازه شد و ناگهان قاب حاوي 36 قطعه انگشتر طلا را برداشت و از مغازه متواري شد."
صادقيان گفت: ماموران کلانتري مرکز با استفاده از دوربين هاي مداربسته بازار و مغازهها، چهره سارق را شناسايي و مشخصات کامل وي را به دست آورند.
وي، ضمن اشاره به هماهنگي قضايي افزود: ماموران پليس در يک عمليات غافلگيرانه متهم را در مخفيگاهش دستگير و در بازرسي انجام شده تمامي طلاهاي سرقتي را کشف و به مالباخته تحويل دادند.
سرهنگ صادقيان گفت: متهم در بازجويي هاي اداره پليس به سرقت 36 حلقه انگشتر طلا از اين مغازه اعتراف و با دستور مقام قضائي روانه زندان شد.
فرمانده انتظامي شهرستان اردکان در پايان با بيان اينکه اين اقدام به موقع پليس قدرداني مردم، مسئولان و امام جمعه شهرستان را به همراه داشت، تصريح کرد: فروشندگان ضمن تجهيز کردن مغازه خود به دوربين مداربسته هرگونه موارد مشکوک را به پليس اطلاع رساني کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا