ثبت نام خرید بن کارت یارانه ای کتاب ویژه دانشجویان دانشگاه آیت الله حائری میبد شروع شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل علی اکبر کریمی مدیر فرهنگی دانشگاه آیت الله حائری میبد از آغاز ثبت نام خرید بن کارت یارانه ای کتاب ویژه دانشجویان خبر داد.

کریمی افزود: در راستای تقویت و ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشرکشورمعاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هر ساله در ایام برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اقدام به توزیع بن کارت خرید یارانه ای کتاب ویژه دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و طلاب علوم دینی می نماید.

مدیر فرهنگی دانشگاه زمان ثبت نام بن کارتها را از روز شنبه 28 فروردین لغایت 1 اردیبهشت 95 ساعت 12 شب از طریق سامانه ثبت نام بن کارت دانشجویی به آدرس www.bon.tibf.ir اعلام کرد و اظهار داشت مبلغ موجود در کارتها 000/000/1 ريال  است که مبلغ 000/600 ريال توسط شخص دانشجو و 000/400 ريال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت می شود که لازم است متقاضیان پس از ثبت نام و تأیید هویت و پرداخت سهم دانشجو(به صورت اینترنتی یا از طریق آن شرکت آسان پرداخت) برای دریافت بن کارت شخصاً و صرفاً به شعبه ای که در زمان ثبت نام انتخاب نموده اند مراجعه کرده و از مراجعه به شعبه دیگر خودداری نمایند.

علی اکبر کریمی همچنین بیان داشت: مدارک لازم هنگام دریافت کارت راکارت دانشجویی ، کارت ملی و شماره رهگیری ثبت نام در سامانه بوده که این کارتها فقط در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار داشته و از طریق دستگاههای کارت خوان داخلی غرفه ناشران قابل استفاده است.

وی خاطر نشان کرد: با عنایت به حجم زیاد متقاضیان و محدودیت موجود ، دانشجویان دانشگاه لازم است در ساعات اولیه شروع ثبت نام اقدام به ورود به سامانه و ثبت نام نمایند.

شایان ذکر است نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 15 لغایت 25 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود که امکان اعزام دانشجویان متقاضی شرکت در نمایشگاه توسط امور فرهنگی دانشگاه فراهم می گردد که زمان و اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

جهت ورود به سامانه اینجا کلیک نماید.

http://bon.tibf.ir/

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا