یزدفردا"سرویس اجتماعی حوادث خبرهای پلیسی استان یزد"  فرمانده انتظامي شهرستان بهاباد گفت: در سال 94 ميزان کشفيات موادمخدر در شهرستان به نسبت مشابه سال قبل 141 درصد رشد داشته است. 

 
سرهنگ "مهدي رحيم زاده "در گفت و گو با واحد دریافت خبر یزدفردا"، به فعاليت‌هاي انجام شده در راستاي تأمين امنيت و آرامش مردم اشاره کرد و اظهار داشت: ميزان کشفيات موادمخدر در سال 94 نسبت به مدت مشابه سال قبل 141 درصد افزايش يافته است.
 رحيم زاده در ادامه افزود: بيش از 45 نفر معتاد نيز از سطح معابر شهري جمع آوري و جهت بازپروري به کمپ هاي ترک اعتياد در استان معرفي شده‌اند. 
وي ادامه داد: پليس مبارزه با موادمخدر اين شهرستان با در دستور کار قرار دادن دستگيري سرشاخه هاي توزيع و فروش مواد مخدر، آموزش عموم شهروندان را نيز به صورت جدي دنبال کرده است.
فرمانده انتظامي شهرستان بهاباد در پايان براي مقابله با قاچاقچيان و برخورد با معتادان متجاهر و پاکسازي مناطق آلوده از موادمخدر از عموم اقشار مختلف مردم درخواست همکاري همه جانبه کرد و افزود: در سال جاري نيز همچنان عمليات هاي پليس براي برخورد با توزيع کنندگان موادمخدر تداوم يافته و با توان بيشتري در جهت ريشه کن نمودن اين بلاي خانمان سوز ادامه خواهد داشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا