فرماندار بهاباد با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: مردم با شرکت گسترده در انتخابات حماسه به‌یادماندنی خلق کردند و برگ زرینی دیگری بر افتخارات خود و نظام جمهوری اسلامی افزودند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، عباس اقبال در ارتباط ویدئو کنفرانس با اتاق خبر ستاد انتخابات استان یزد افزود: در زمان آغاز رأی‌گیری شاهد صف‌های طولانی در حوزه‌ها و صندوق‌های اخذ رأی در این شهرستان بودیم و مردم با شور و شوق در انتخابات شرکت کردند.
وی از حضور چشمگیرتر مردم در بعدازظهر روز برگزاری انتخابات خبر داد و تصریح کرد: حضور رأی اولی‌ها در این شهرستان زینت خاصی به انتخابات داده است.
گفتني است23 شعبه اخذ رأی در شهرستان بهاباد فعال است که از این تعداد 10 شعبه ثابت است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا