استاندار يزد با اشاره به اهميت دو انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي گفت : اثرانگشت ملت ايران در انتخابات نشانه مشاركت آن‌ها در تصمیم‌گیری‌ها و خلق پيروزي مردم ايران به دست خود است.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد؛ روز جمعه 7 اسفندماه استاندار يزد،فرماندار مهريز، مديركل حوزه استاندار  و مشاور استاندار در امور اطلاع‌رسانی و روابط عمومي با حضور در شهرستان مهريز از حوزه‌های مختلف روستايي و شهري اين شهرستان بازديد و از نزديك در جريان برگزاري انتخابات در اين حوزه‌ها قرار گرفتند.
 «سید محمد ميرمحمدي» پس از بازديد از شعبه‌های اخذ رأي در حسينيه باغ بهار مهريز و مسجد سيدآباد هنزاء ‌اظهار داشت:خوشبختانه مردم استان بانشاط و شادابي خوبي در اين انتخابات حضور یافته‌اند و اين مشاركت پرشور آن‌ها شايسته تقدير است.
وي در پايان سخنان خود از مردم استان تقاضا كرد : مردم رأي دادن خود را به ساعت‌های پاياني امروز موكول نكنند و در طول روز برگزاري انتخابات در شعبه‌های اخذ رأي حضور يابند و رأي خود را به صندوق بياندازند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا