به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان یزد- به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روزهای 12 و 22 بهمن ماه بسته های حجمی 12 گیگی با 12 درصد تخفیف و بسته های حجمی 22 گیگ با 22 درصد تخفیف به مشترکین ADSL مخابرات ارائه می شود.
بر این اساس در این طرح حجم 12 گیگ به قیمت 30 هزار تومان و حجم 22 گیگ 40 هزار تومان به متقاضیان ارائه می گردد.
گفتنی است در این طرح به مشترکین ADSL مخابرات به تعداد سالهایی که روز 22 بهمن در بازه زمانی اشتراک آنها قرار گرفته است حجم رایگان اهدا می گردد.
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا

شنبه 27,ژوئن,2026