به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «سید محمدرضا سید حسینی» اظهار داشت: تعمیرات خط انتقال آب به یزد طبق برنامه زمانبندیشده و مشخص انجام میشود و از صبح یکشنبه 27 دیماه جریان آب به مدت 48 ساعت قطع میشود.
وی ادامه داد: بر اساس برنامهریزیها و هماهنگیهای انجامشده با شرکت آب و فاضلاب استان مخازن ذخیره آب و چاههای اضطراری تأمین آب شرب یزد وارد مدار بهرهبرداری میشوند و خوشبختانه هیچگونه کمبود آبی در مدتزمان اجرای تعمیرات نخواهیم داشت.
سید حسینی تصریح کرد: البته همانطور که مرد استان بهخوبی واقف و آگاه هستند مشکل کمبود آب در استان بسیار جدی است و امیدواریم مردم با مدیریت صحیح مصرف آب، مسئولان استان را در جهت ارائه خدمات بهتر یاری دهند.
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا

پنجشنبه 25,ژوئن,2026