نامه وارده به یزدفردا :مشکلات مردمی -مخابرات استان

سخن یک فردائی با مدیر کل مخابرات استان یزد  

مدیر کل شرکت مخابرات یزد عرض سلام و ادب .

 در وهله اول کسب این افتخار را به شما و همه همکارانتان تبریک عرض می نمایم و امید وارم که این افتخارات برای استان یزد تداوم داشته باشد .

اما ای کاش کمی هم به فکر سیستم تلفن های همراه می بودید . کافی است که یک قبض تلفن همراه دیر پرداخت گردد آنوقت همکاران محترم حضرتعالی سریعا در پی قطع تلفن همراه بر می آیند

 و در خبر یزدفردا داشتیم دو طرفه بودن كارت شارژرهاي 10 و 20 هزار توماني شركت مخابرات دو برابر شد  در حالی که برای مشترکین دائمی کاملا ارتباط قطع و با پیغام ارتباط با مشترک مورد نظر مقدور نمی باشد روبرو می شویم و به نوعی کسانی که سیم کارت دائمی دارند  به اندازه کارتهای ده تا بیست هزار تومانی هم اعتبار ندارند .

 اما حرف من این است تکلیف آندسته از عزیزانی که اکثر روزها با اشکالات این سیستم روبرو می شوند چیست ؟

 چه کسی خسارت این دسته از مشترکان را پرداخت می کند . اصلا چه کسی به شکل منطقی پاسخگوست .

این روزها مکالمات تلفن همراه ناگهان در حین صحبت کردن قطع می شود

بماند که پیامکها دیر بدست افراد می رسد بماند و بماندهای دیگر .

 ای کاش خدمات گارنتی در کشور ما به جایگاه اصلی خودش نزدیک شود .

 ای کاش همانطور که در قبضهای تلفن همراه مبلغ پیامک ها درج می شود خدمات خوب و باکیفیتی همه ارائه میشد .

 امید وارم که روزی این مشکلات حل شود . هر چند آرزویی بهیوده است

. اما ..... . ای کاش به جای افزایش خطوط تلفن همراه به فکر کیفیت خدمات بودند .

شاید کیفیت از نظر شما معنایی نداشته باشد . در پایان برای شما و همه همکاران محترمتان که صادقانه تلاش می کنند و کسی از آنها یاد نمی کند آرزوی سرافرازی و سربلندی دارم

یک فردائی

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا