یزد فردا:معاون وزير و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور در نشست صميمي با نمايندگان كانون كشوري بازنشستگان اين سازمان بر احياي تجربه هاي آموزش هاي فني و حرفه اي و انتقال آن به نسل نو تأكيد كرد.
به گزارش واحد دریافت پایگاه خبری یزدفردا " محمد امين سازگار نژاد، معاون وزيرتعاون، كار و رفاه اجتماعي و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور طي نشستي صميمي، با تعدادي از نمايندگان كانون كشوري بازنشستگان اين سازمان ديدار و گفتگو كرد.
رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور در اين نشست بيان داشت: به اعتقاد من در جهان امروز اجراي آموزش ها بايد توسط بخش غير دولتي صورت گيرد و بخش سياستگذاري و برنامه ريزي توسط بخش دولتي و در حوزه آزمون با مشاركت هر دو بخش دولتي و غير دولتي اقدام شود.
وي در ادامه به بررسي راهكارهاي استفاده از قابليت ها و توانمندي هاي بازنشستگان و مشاركت آنان در بهره برداري از مراكز آموزش فني و حرفه اي كشور تأكيد كرد.
محمد امين سازگار نژاد همچنين افزود: يكي از راهكارهاي درست اين است كه با حضور بازنشستگان و استفاده از تجارب ارزشمند آنان ارزش افزوده بيشتري ايجاد كنيم.
معاون وزيرتعاون، كار و رفاه اجتماعي افزود: اگر بتوانيم تجربه هاي آموزش هاي فني وحرفه اي كه در بازنشستگان اين سازمان وجود دارد را احيا كرده و به نسل جديد انتقال دهيم و با ايده هاي نو عجين كنيم، كار بزرگي صورت گرفته است.
در نشست مذكور نمايندگان كانون كشوري بازنشستگان سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور ضمن ابراز خرسندي از حضور مجدد محمد امين سازگار نژاد در بعنوان رياست اين سازمان نسبت به افزايش همكاري كانون با سازمان اعلام آمادگي كرده و خواستار مساعدت هاي سازماني در تحقق برنامه ها و فعاليت هايشان شدند.
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا

پنجشنبه 25,ژوئن,2026