پانزدهمين جلسه كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد به‌منظور رسيدگي به مشكلات واحدهاي صنعتي و توليدي استان برگزار شد.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری يزد، شامگاه يكشنبه 6 دی‌ماه پانزدهمين جلسه كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان با حضور معاون هماهنگي امور عمراني استاندار، سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه‌ای، مديركل دفتر هماهنگي امور اقتصادي و بین‌الملل استانداري، رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت و جمعي از مسئولان استان در سالن شهيد موحدين استانداري برگزار شد.
 گفتني است در اين جلسه به مسائل 6 واحد صنعتي و توليدي استان رسيدگي و دستورات لازم براي رفع مشكلات آن‌ها صادر گرديد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا