به گزارش پایگاه خبری یزدفردا "مديركل دفتر امور اجتماعی و فرهنگي استانداري یزد گفت: صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي يكي از شاخص‌های مهم توسعه اجتماعي در هر جامعه است.

، روز دوشنبه 30 آذرماه جلسه ساماندهي دفاتر بخش خصوصي تحت نظارت و مديريت دستگاه‌های دولتي استان در خصوص صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي با حضور مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي و مديركل دفتر ارتباطات، اطلاعات و امنيت استانداري يزد در سالن شهيد موحدين استانداري برگزار شد.
«مجيد جواديان زاده» در اين جلسه ضمن تشريح اقدامات ستاد صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي استان اظهار داشت: شايسته است دفاتر بخش خصوصي تحت نظارت و مديريت دستگاه‌های دولتي كه با مردم ارتباط مستقيم دارند در راستاي افزايش رضايتمندي بيشتر اقشار مختلف جامعه گام بردارند.
وی تصريح كرد: خوشبختانه در دولت تدبير و اميد اقدامات خوبي براي خدمت‌رسانی به مردم و صيانت از حقوق شهروندي انجام‌شده است اما تحقق اين مهم نياز به همدلي، تعامل و مشاركت بيشتر همه دستگاه‌های اجرايي استان دارد.
مديركل دفتر ارتباطات، اطلاعات و امنيت استانداري يزد نيز در اين جلسه صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي را موجب بالا بردن سرمايه اجتماعي دولت دانست.
«اكرم فداكار» بابیان اينكه مردم به دفاتر بخش خصوصي تحت نظارت دستگاه‌های دولتي و دفاتر پيشخوان نگاه دولتي دارند گفت: هر اقدامي كه به رضايتمندي مردم و حقوق شهروندي آن‌ها آسيب برساند بايد خط قرمز دفاتر پيشخوان دولت باشد.
وی افزود: شايسته است دفاتر پيشخوان دولت با خدمت‌رسانی مناسب به مردم بر اساس شاخص‌های صيانت از حقوق شهروندي از تلف شدن وقت، زمان و انرژي مراجعه‌کنندگان جلوگيري كنند.
گفتني است در ادامه اين جلسه هرکدام از نمايندگان دفاتر بخش خصوصي تحت مديريت دستگاه‌های دولتي دیدگاه‌های خود را در حوزه صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي استان مطرح كردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا