یزدفردا " در مراسم افتتاحیه نشست توانمندسازی سمن های جوان در استان یزد، حجتی مدیرکل مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان شرکت کرد.
به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا " حجتی از عبدالعظیم پویا به عنوان فردی که اولین انجمن غیردولتی کشور را در حوزه میراث فرهنگی ایجاد نمود تقدیر و تشکر کرد.
وی در ادامه افزود: حضور افرادی چون او می تواند تجارب ارزشمند گذشته را به تشکل های جوانان منتقل کند.
گفتنی است: عبدالعظیم پویا چهل و نه سال پیش با ایستادگی در مقابل تخریب آثار تاریخی میبد، تصمیم به ایجاد اولین انجمن غیردولتی حوزه میراث فرهنگی کشور گرفت و به منظور پیشبرد اهداف خویش تشکلی را در این حوزه ایجاد کرد که تاکنون نیز فعال می باشد.
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا

چهارشنبه 24,ژوئن,2026