مردم مومن يزد اقدام تروريستي در حرمين شريفين را محكوم كردند




مردم مومن يزد پس از برگزاري نماز جمعه اين هفته با حضور پر شور و گسترده در راهپيمايي، اقدام تروريستي تخريب حرم مطهر امامان هادي و عسگري (ع) در شهر سامرا را محكوم كردند.

نمازگزاران در مسير راهپيمايي از مسجد ملا اسماعيل تا چهار راه شهداي يزد با سردادن نداي " الله اكبر" و " ياايهاالمسلمون اتحدو اتحدو " و شعارهايي نظير "سكوت هر مسلمان خيانت است به اسلام"، "سامرا و نجف را آزاد كن مسلمان" ، " مرگ بر اسراييل" و "مرگ بر آمريكا" خشم و نفرت خود را از هتك حرمت به حرمين دو امام معصوم ابراز كردند.

مردم خداجوي يزد در ادامه راهپيمايي با سردادن شعار، استفاده از انرژي هسته‌اي را حق مسلم كشور دانستند و از مسوولان خواستند تا از حق ملت ايران در مجامع بين‌المللي دفاع كنند.

در پايان راهپيمايي قطعنامه‌اي در پنج بند صادر شد.

در بخشي از اين قعطنامه، نمازگزاران، اقدام تروريستي در حرم مطهر امامان هادي و عسگري (ع) را جنايتي سياسي دانستند كه با اهدافي مشخص، در سازمانهاي جاسوسي و اطلاعاتي اشغالگران آمريكايي، انگليسي و صهيونيستها طراحي شده است.

در بخش ديگري از قطعنامه راهپيمايي امروز مردم يزد اعلام شد: استكبار بايد بداند كه نقشه منافقانه، جنگ مذهب عليه مذهب در دوران تفرقه افكني ميان مذاهب سالهاست كه نخ نما شده و اهانت شرم بار رسانه‌هاي جيره‌خوار صهيونيست به ساحت پيامبر اكرم (ص) و واكنش دنياي اسلام به اين بي‌حرمتي ، بايد درس عبرتي براي استكبار شده باشد.

                                                      يزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا