بيانيه آ يت الله محمد عزالدين حسيني زنجاني، در پي هتك حرمت به مرقد مطهر امام هادي (ع)وامام حسن عسكري(ع) 

يزدفرداـ آيت الله محمد عزالدين حسيني زنجاني، در پي هتك حرمت به مرقد مطهر امام هادي (ع)وامام حسن عسكري(ع)، خواستار هوشياري مردم مسلمان عراق در برار نقشه‌هاي دشمنان اسلام شد و اعلام كرد: مردم ستمديده عراق نياز شديد به وحدت و يكپارچگي در مقابل دشمنان قسم خورده اسلام دارند.


به گزارش واحد تامين خبر يزدفردا:متن كامل پيام آيت الله محمد عز الدين حسيني زنجاني از علماي مشهد به اين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
انا لله و انا اليه راجعون
اللهم انا نشكوا اليك فقد نبينا و غيبه و لينا و شده الزمان علينا
پس از حادثه مؤلمه غم‌انگيز جسارت و توهين به ساحت مقدس پيامبر عظم الشأن اسلام حضرت ختمي مرتبت صلي الله عليه و آله، هنوز كه قلوب همه مسلمانان از اين فاجعه جريحه‌دار است، جنايت هولناك ديگري در حرمين شريفين امام هادي و امام حسن عسگري صلوات الله عليهما توسط عده‌اي مزدوران پست ناپاك به وقوع پيوست.
آري باز دست دشمنان اسلام و تشيع از آستين بعضي عناصر و گروه‌هاي وابسته و خائن به اسلام و مسلمين در آمده و مرتكب چنين جسارت هولناك و عظيم به ساحت مقدس امامت و ولايت شدند. در اين شرايط حساس كه مسلمانان به ويژه مردم ستمديده عراق نياز شديد به وحدت و يكپارچگي در مقابل دشمنان قسم خورده اسلام دارند، يك مشت افراد پست و مزدور وابسته، دست به اين‌گونه جنايت‌هاي هولناك مي‌زنند.
اينجانب اين دو مصيبت را به ساحت مقدس حضرت بقيه الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداه، خاضعانه تسليت عرض مي‌كنم و از خداوند منان مسألت دارم به مسلمانان و بالاخص پيروان امامت و ولايت صبر و اجر مرحمت فرمايد و آنچه در شرايط كنوني بر مسلمانان لازم است حفظ آرامش و وحدت است كه ضامن خنثي شدن توطئه دشمنان تشيع است.
و الله ولي التوفيق و عليه التوكل
مشهد الرضا عليه آلاف تحيه و الثنا
محمد عز الدين الحسيني الزنجاني

                                                   يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا