توضيحات مهران مديري در خصوص توقف شبهاي برره

كارگردان سريال «شب‌هاي برره» گفت: پايان «شب‌هاي برره» فقط بر اساس توافق بين من و مديران شبكه بود و هيچ اختلافي بين ما نيست.

 

به گزارش مركز ارتباطات و اطلاع‌رساني معاونت اجرايي حوزه رياست صداوسيما، ‌مهران مديري در خصوص عدم پخش اين سريال گفت: راستش با مشاوره‌هايي كه صورت گرفت تصميم بر اين شد كه پرونده شب‌هاي برره را در همان 90 قسمتي كه از ابتدا برنامه‌ريزي شده بود، ‌ببنديم، دليل اين تصميم پرهيز از افتادن در وادي تكرار و افت كيفيت شب‌هاي برره بود. خود منهم فكر مي‌كنم اگر سريال‌هايي چون شب‌هاي برره با يك خاطره خوب در ذهن مخاطب ايجاد كرده‌اند به پايان برسد خيلي بهتر است البته اين را هم اضافه كنم كه ما هيچ قسمتي را اضافه ضبط نكرده‌ايم و هيچ برنامه‌اي آماده نمايش نداريم.

وي در زمينه تاثير طنز «شب‌هاي برره» تصريح كرد: در ابتداي كار ما با انتقادات تندي از طرف منتقدين و روزنامه‌‌ها روبرو شديم. اما به مرور ثابت شد كه «شب‌هاي برره» يك كار كمدي، اجتماعي و سياسي است كه براي مردم توليد شده است. شبهاي برره به عقيده خودم قوي‌ترين اثر در پرونده كاريم است و طبق آمار سازمان از پربيننده‌ترين برنامه‌هاي تلويزيون نيز به شمار مي‌آيد.

مديري با اشاره به اينكه حضور در بيلبوردهاي تبليغاتي ربطي به توقف طنز برره ندارد گفت: كار تبليغاتي براي بازيگران سينما و تلويزيون در تمام دنيا و در كشور ما مرسوم است. اگر شكل كار درست باشد و به شخصيت طرف لطمه وارد نكند اشكالي ندارد بنابراين من در همين جا به تمام شايعات خاتمه مي‌دهم و اين را نيز مي‌گويم كه پايان شب‌هاي برره فقط بر اساس توافق بين من و مديران شبكه بود و هيچ اختلافي بين ما نيست

                                                 يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا