در نشستی که با حضور تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی،اسماعیلی فرماندار،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در صحن علنی شورا برگزار شد به مسائل مهم حوزه شهری از جمله پروژه های شهرداری و نقدینگی شهرداری جهت اجرای پروژه ها نیز پرداخته شد.

در ابتدای این دیدار آسایش رئیس شورای اسلامی شهر اردکان عنوان کرد: خوشبختانه شهر اردکان از قدیم تا کنون دارای پتانسیل ها و افراد موثری در بدنه دولت بوده است که در حال حاضر نیز حضور پر رنگ نماینده مردم اردکان در صحن مجلس شورای اسلامی از امتیازاتی است که شهر اردکان از آن برخوردار است که قطعا حمایت های ایشان از مسئولین در راستای خدمت به مردم می باشد.

"عبدالرضا آسایش" اضافه نمود: شورای شهر اردکان را می توان جمعی تخصصی دانست که خوشبختانه با همدلی و تلاش صورت گرفته؛ اقدامات خوبی در سطح شهر اردکان انجام یا در دست اقدام دارند که از مهمترین آنها می توان به کاروانسرای سلطان،میدان امام علی(ع) و امام حسین(ع)،ورودی شهر،بلوار غدیر، استانداردسازی شهر بازی،بازار روز، پارک های محله و پارک جنت آباد، رینگ قطب آباد و . . . اشاره نمود.

رئیس شورای اسلامی شهر اردکان از نماینده مردم اردکان نیز درخواست نمود تا زمانی برای بازدید از پروژه های شهری و استفاده از نظرات و راهنمایی های وی اختصاص دهند.

همچنین هر یک از اعضای شورا نیز نقطه نظرات و دیدگاه های خود را درخصوص مسائل مختلف شهری مطرح نمودند.

در ادامه نماینده مردم اردکان نیز با تشکر از زحمات و پیگیری های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اردکان درخصوص مطالب مطرح شده و برخی مسائل مرتبط با شهرستان، مطالی را عنوان نمود.

"محمدرضا تابش" با اشاره به اصل تعامل و تکیه بر کار کارشناسی و قانونی برای پیشبر پروژه ها و مدیریت شهری؛ درخصوص توسعه اقتصادی و صنعتی شهر و برخی طرح های توسعه ای واحدهای صنعتی نکاتی را عنوان داشت.

منتخب مردم اردکان در خانه ملت تاکید نمود: با توجه به افزایش چشمگیر درآمد شهرداری ها و دهیاری ها از محل مالیات و عوارض صنایع، باید با ارائه خدمات گسترده شهری و روستایی ،بخشی از تبعات سوء توسعه را جبران نمود.

وی درخواست نمود تا توجه شورا و شهرداری نسبت به محلات کم بهره تر که امکانات شهری محدودتری دارند؛بیشتر شود.
در پایان این نشست که با حضور نماینده مردم اردکان، فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اردکان برگزار شد، درخصوص مباحث مطرح شده بحث و تبادل نظر صورت و تصمیمات حمایتی در این خصوص اتخاذ شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا