در هفته دولت پروژه های متعددی در روستاهای بخش مرکزی شهرستان خاتم با حضور مسئولین ارشد استانی به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم؛ بخشدار مرکزی با اعلام این خبر گفت: از جمله شاخص ترين پروژه ها افتتاح اولین سالن ورزشی روستاها در دهستان فتح آباد است.
جواد میربهبودی اعتبار این پروژه را دو میلیارد و100 میلیون ریال عنوان نمود و افزود: این سالن در زمین خیری واگذار شده توسط مردم ساخته شده است که زیر بنای آن 360 متر مربع و ساختمان اداری آن نیز به طول 60 متر مربع می باشد.
رئیس هیات های ورزش بومی و محلی بخش مرکزی افزود: عملیات اجرایی و ساخت این پروژه از سال 1390 آغاز و در هفته دولت امسال به پایان رسیده است.
میربهبودی اضافه کرد: این پروژه اولین سالن ورزشی ساخته شده در سطح روستاهای بخش مرکزی می باشد که علاوه بر قشر ورزش کار روستا ی فتح آباد سایر جوانان و دانش آموزان روستاهای واقع در حریم شهر نیز می توانند از آن استفاده نمایند. 
وی همچنین از افتتاح یادمان شهدای هاشم آباد با اعتبار 340 میلیون ریال خبر داد و افزود: ساخت این پروژه نیز از سال 91 آغاز و در هفته دولت امسال به بهره برداری رسیده است. 
بخشدار مرکزی همچنین در ادامه از افتتاح پروژه پارک خانواده در روستای شهریاری علیا با زیربنای 1400 مترمربع و با اعتبار 400 میلیون ریال خبر داد.
وی خاطر نشان ساخت: عملیات این پارک به همراه پارک کودک از ابتدای سال جاری آغاز و در هفته دولت امسال مورد بهره برداری قرار گرفت.
جواد میربهبودی از دیگر پروژه های افتتاح شده در بخش روستاها به پیاده رو سازی خیابان هاشم آباد چاهک اشاره کرد و بیان نمود: با توجه به اینکه این پروژه به طول 700 متر بوده است در سال 94 در دستور کار قرار گرفت که انجام و به پایان رسید.
وی اظهار داشت: در راستای استفاده بهینه از مکان های بلا استفاده یک مدرسه قدیمی در روستای بختیاری با 200 میلیون ریال اعتبار در قالب کاربری اداری و فرهنگی به عنوان ساختمان دهیاری و شورای اسلامی مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت.









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا