نمایندگان سازمان سرمایه‌گذاری و کمک های فنی و اقتصادی ایران در سفر به استان یزد از طرح ها و پروژه های سرمایه‌گذاری خارجی و همچنین ساختمان در حال مرمت مرکز خدمات سرمایه‌گذاری این استان بازدید کردند.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی در این بازدید ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته برای مرمت و بازسازی این بنا به تشریح امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در نظر گرفته شده برای راه اندازی مرکز یاد شده پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد " محمد دهقان منشادی "، در این بازدید بر رعایت استانداردهای سازمان سرمایه‌گذاری ایران در طراحی و مرمت این بنا تأکید کرد.

کارشناس ارشد سازمان سرمایه‌گذاری کشور هم در این بازدید وجود مکان مناسب را از ضرورت های اساسی برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی دانست و بر تمرکز کلیه فرایندهای مربوط به سرمایه‌گذاری خارجی در یک مجموعه تحت مدیریت واحد تأکید کرد.

" سارا اکبری مهربانی " با اشاره به قدمت و تاریخی بودن ساختمان مرکز خدمات سرمایه گذاری، اختصاص این بنا برای این مرکز را در کشور منحصر به فرد و مناسب برای استقرار مرکز یاد شده دانست و از حسن سلیقه مسئولان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در این زمینه قدردانی کرد.

ساختمان قدیم اداره مالیه یزد به همت اداره کل امور اقتصادی و دارایی و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در حال مرمت و بازسازی است و در آینده نزدیک مرکز خدمات سرمایه گذاری استان، در آن مستقر خواهد شد.

هدف از ایجاد این مرکز، هدایت، حمایت، تسهیل و تسریع امر سرمایه‏گذاری داخلی و خارجی و فرایندهای تأمین مالی در استان می‌باشد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا