مدیر کل امور اقتصادی و دارای استان یزد با اشاره به ظرفیت های خوب اقتصادی این استان گفت: طی یکسال گذشته اقدامات خوبی برای جذب، هدایت، تسهیل و تسریع سرمایه گذاری در این استان انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، " علی نمازی " در دیدار با  کارشناسان و نمایندگان سازمان سرمایه‌گذاری و کمک های فنی و اقتصادی ایران، پیگیری برای اخذ مجوز سه طرح سرمایه‌گذاری خارجی با حجم سرمایه‌گذاری مصوب 12 میلیون دلار ، مکاتبه و پیگیری برای معرفی نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی ، تدوین فرصت های سرمایه‌گذاری استان یزد، به روز‌رسانی کتاب یزد فرصتی برای سرمایه‌گذاری، طراحی سایت جدید مرکز خدمات سرمایه‌گذاری متناسب با ویژگی های جدید و تدوین محتوا و طراحی لوح فشرده "یزد، سرزمین فرصت های سرمایه‌گذاری" را به عنوان مهمترین اقدامات صورت گرفته در این حوزه بیان کرد.

نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان همچنین بازدید از مراکز خدمات سرمایه‌گذاری استان‌های موفق کشور، بازدید از طرح های سرمایه گذاری خارجی استان یزد و و بررسی مشکلات آنها را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این بخش برشمرد.

نماینده وزیر اقتصاد در استان یزد از تدوین نقشه جامع سرمایه‌گذاری و همچنین نقشه جامع تأمین منابع مالی استان به عنوان مهمترین اولویت‌های کاری  مرکز خدمات سرمایه‌گذاری پس از افتتاح ساختمان این مرکز  عنوان کرد.

نمایندگان سازمان سرمایه‌گذاری ایران نیز در این جلسه با قدردانی از تلاش های و برنامه ریزی های انجام شده در بخش سرمایه گذاری استان یزد، به تشریح برنامه‌های سازمان سرمایه‌گذاری و کمک های فنی و اقتصادی ایران برای دوران پسا تحریم پرداختند و  بر تقویت زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان تأکید نمودند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا