اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تفت در نظر دارد همگی و تمامی ششدانگ یکباب مزرعه تحت پلاک ثبتی 1227 بخش 7 یزد مشهور به مزرعه لا محسن طزرجان از طریق مزایده و با شرایط ذیل به صورت اجاره به مدت...

آگهی مزایده

اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تفت در نظر دارد همگی و تمامی ششدانگ یکباب مزرعه تحت پلاک ثبتی 1227 بخش 7 یزد مشهور به مزرعه لا محسن طزرجان از طریق مزایده و با شرایط ذیل به صورت اجاره به مدت یک سال واگذار نماید.
1- پایه اجاره بهاء هر سال مبلغ 60.000.000 ریال می باشد
2- پیشنهاد دهنده می بایست مبلغ6.000000 ریال را به عنوان سپرده طی فیش که از اداره اوقاف صادر گردد به حساب اداره واریز نماید .
3- مستاجر حق واگذاری مورد اجاره را به غیر ندارد .
4- هزینه های تنظیم قرارداد اجاره به عهده مستاجر می باشد
5- درصورتی که برنده مزایده بعد از خاتمه عمل مزایده از تنظیم قرارداد اجاره خودداری نماید سپرده اش بنفع موقوفه نگهداری خواهد شد .
توضیحات :
1- متقاضیان می توانند تقاضای خود روز شنبه تاریخ 17 مرداد 94 تا آخر وقت اداری روز پنج شنبه مورخ 5 شهریور 94 در پاکت سربسته که روی آن راجع به مزایده نوشته شده باشد به اداره اوقاف و امور خیریه تفت تحویل نمایند .
2- پیشنهاد های واصله در روز شبنه مورخ 7 شهریور 94 در محل اداره اوقاف و امور خیریه تفت ساعت 9 صبح توسط کمیسیون مزایده که مرکب از رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تفت ، نماینده دادستان شهرستان و نماینده اداره امور مالیاتی شهرستان تشکیل می شود و به صلاحیت برنده مزایده رسیدگی می شود .
3- متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تفت مراجعه و یا با شماره تلفن 32632901 و 32632903 داخلی 14 تماس حاصل نمایند .

اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تفت

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا