معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد امروز را با مردم خاتم سپری و از نزدیک مشکلات آنها را پیگیری کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خاتم؛ سید محمدرضا حسینی در ابتدای ورود به شهرستان خاتم ضمن دیدار با امام جمعه مروست از بافت تاریخی این شهر نیز دیدن کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی محمد حسینی، امام جمعه مروست در این دیدار ضمن آرزوی توفیق برای دولتمردان دولت تدبیر و امید در استان یزد از معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد خواستار احقاق حقوق از دست رفته مردم مروست شد.
در ادامه حضور سید محمد رضا حسینی به همراه فرماندار خاتم و جمعی دیگر از مسئولین در شهرستان خاتم از بافت تاریخی مروست، پروژه احداث کمربندی مروست، میدان باغستان مروست، احداث کارخانه کربن فعال این شهر و همچنین روستای تاریخی ترکان بازدید کردند.
گفتنی است ملاقات مردم شهرستان خاتم نیز به مدت سه ساعت در محل فرمانداری خاتم به صورت مستقیم جهت رفع مشکلات آنها از دیگر برنامه های معاون هماهنگی عمرانی استاندار یزد بود.
در ادامه حضور یک روزه حسینی در خاتم از پروژه های احداث پارک بانوان در هرات، بازسازی جاده هرات به شهربابک ، پارک عمومی این شهر که جهت تکمیل به اعتبار نیاز دارند بازدید و با حجت الاسلام رضایی امام جمعه هرات نیز دیدار و گفتگو کردند.
محمد زاده رحمانی، فرماندار خاتم همچنین در این دیدار خواستار تخصیص بودجه به پروژه های عمرانی این شهرستان جهت تکمیل هر چه سریعتر آنها شد.
زاده رحمانی توجه به زیر ساخت ها را در شهرستان خاتم مهم برشمرد و توجه به آنها را مهم اعلام کرد.









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا