دکتر حسین زارع در مراسم تودیع رئیس و مدیر بیمارستان هرات گفت: یکی از اهداف دولت یازدهم نداشتن دغدغه سلامت وارائه خدمات بهتر به مردم و بیماران می باشد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم؛ وی ارزش کار پزشکان را بسیار مهم خواند و افزود: حق و حقوق ، آرامش و امنیت آنها بایستی در جامعه رعایت شود. در دولت های گذشته هدفمندی سلامت و بحث بهداشت در رده های چندم قرار داشت اما در این دولت جزءاولویتهای اول می باشد.
وی بیان کرد: بر این اساس نیز طرح تحول سلامت نوشته شد و ارائه خدمات بهتر به پزشکان و مردم در دستور قرار گرفت.
مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی یزدگفت: مردم حق و حقوقی دارند که باید رعایت شود و به آنها احترام و وقت گذاشته شود.
وی خاطرنشان کرد: بیمارستان هرات در ابتدا با چند متخصص کار خود را آغاز کرد اما هم اکنون با داشتن سیستم کامل و چندین متخصص از جمله وجود یک جراح که در همه وقت در بیمارستان حضور دارد و متخصص اطفال و زنان ، داخلی به بیماران خدمات رسانی انجام می دهد.
دکتر زارع  رضایتمندی از بیمارستان آیت الله خاتمی هرات را خوب اعلام کرد.
در ادامه همچنین معاون فرماندار خاتم ضمن تشکر و قدردانی از زحمات پرسنل بیمارستان گفت: اقدامات انجام شده در بیمارستان هرات تاکنون بسیار خوب و ستودنی بوده است.
 محمد محمودی اظهار داشت: یکی از مشکلات بیمارستان هرات کمبود فضا و امکانات می باشد که با پیگیری های بعمل آمده امید داریم تا عملیات اجرایی بیمارستان 96 تختخوابه نيز شتاب بگيرد.
وی بیان کرد به جهت خدمات رسانی بهتر و بیشتر به مردم درصدد هستیم تا هرچه سریعتر این بیمارستان راه اندازی شود.
گفتنی است در این مراسم دکترسید علی اکبر موسوی با حفظ سمت ریاست شبکه بهداشت خاتم به مدت یکسال بعنوان ریاست بیمارستان آیت الله خاتمی هرات منصوب و همچنین اکبر تقی زاده مدیر این بیمارستان نیز تودیع و ابوالفضل احمدی نسب کارشناسی پرستاری نيز به مدت ٦ ماه به مدیریت بیمارستان منصوب شدند تا در صورت موفقيت، حكم آنها تمديد شود.
 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا