رئیس سازمان صنعت معدن تجارت به همراه معاونین خود به مناسبت عید سعید فطر با استاندار محترم استان یزد دیدارو گفتگو کرد. در این دیدار استاندار یزد به نکاتی پیرامون حوزه های صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان یزد، مهندس میر محمدی با تاکید بر اهمیت صنایع پیشرفته، گفت: با توجه به بحران کم ابی که در این سالها با ان مواجه هستیم به صنایع کم آبخواه توجه بیشتری  شود وسیاست کلی ایجاد صنایع هایتک است.

وی افزود: برخی صنایع با بهره گیری از روشهای علمی نوین توانسته اند محصولاتی با ویژگی های خاص تولید کنند وباید استفاده از این علوم در صنایع مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

مهندس میر محمدی با اشاره به حصول توافق هسته ای این توافق را زمینه ساز رونق اقتصادی عنوان کرد.

استاندار یزد ادامه داد: باید برای تمامی تولیدات به فکر بازارهای جدید جهانی بخصوص در کشورهای اروپایی بود.

وی تصریح کرد: به عنوان مثال  فرش دستباف ظرفیت مناسبی است که میتوانیم بازار خوبی برای ان ایجاد کنیم .

استاندار یزد با اشاره به شاخص های توسعه یافتگی بیان کرد: زمانی که بازار خوبی برای محصولات ایجاد شود توسعه نیز اتفاق می افتد.در همین رابطه مسئولین باید برای گسترش بازار تولیدات با یکدیگر مشورت وهمفکری کنند.

مهندس میر محمدی در پایان با تاکید بر لزوم ارتقاء کیفیت تولیدات گفت: تولیدات بی کیفیت میتوانند وضع نامطلوبی ایجاد کنند، که در این خصوص مسئولین باید اراده ویژه ایی نسبت به افزایش کیفیت تولیدات وارتقاء بهره وری واحدها، داشته باشند.

رییس سازمان صنعت.معدن وتجارت نیزدر این دیدار ضمن تبریک عید سعید فطر، به ارائه  گزارش مختصری از حوزه صنعت ، معدن و تجارت استان پرداخته و از حمایتهای استاندار محترم در این حوزه تشکر و قدردانی کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا