به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري يزد، متن کامل پيام تبريک" سيد محمد ميرمحمدي" به شرح ذيل است:
"عيد فطر عيد پيروزي در جبهه جهاد اكبر و عيد توفيق در بندگي و عبوديت خدا و تهذيب نفس و عيد ميثاق با فطرت و بازگشت به سرشت الهي فرا مي رسد. عيد فطر پاداش يكماه پايداري و صبوري در روزه داري و كسب معرفت و معنويت است .
اينجانب اين عيد بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامي و دولتمردان مخلص عرصه تدبير و اميد و عموم مسلمين بويژه مردم شريف و مومن و هميشه در صحنه استان دارالعباده و دارالعلم يزد تبريك عرض ميكنم و اميدوارم در ماه آزمون هاي خودسازي و خالص سازي دل از كينه و عداوت و پليدي، در شب زنده داريها و سحرخيزي ها و نيايش ها بويژه در ليالي قدر و روزهاي پر ارج آن به پاكي و طراوت دل و جان رسيده باشيم و از ضيافت الهي و فضايل و كمالات آن متنعم شده باشيم .
عيد فطر امسال با شيريني پيروزي در مذاكرات هسته اي در جبهه خطير ديپلماسي با قدرتهاي جهاني توأم گرديده است و شادي و نشاط ما را دو چندان ساخته است. خداوندا بر اين نصرت الهي سپاس ميگوئيم و پيمان خويش را در وفاداري به ارزش هاي الهي و آرمانهاي امام راحل و اهداف عاليه نظام جمهوري اسلامي ايران و خدمت به مردم شريف محكمتر مي سازيم و براي نصرت نهايي مسلمين عالم باز هم دست نياز و تمنا به درگاه تو بلند مي كنيم تا پيروزي را نصيب گردانيد."
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا

سهشنبه 23,ژوئن,2026