پیش از این با حمید بهزادپور گلر تیم ملی ساحلی مصاحبه ای داشتیم و این بار با گلزن قهار تیم فوتبال ساحلی، محمدعلی مختاری مصاحبه اختصاصی داریم.

 بازی با اسپانیا چه جور بود؟ با وجود ناداوری بازم موفق شدید نائب قهرمان جهان را شکست بدین.

بازی ب ااسپانیا یه بازی خیلی سخت وسنگینی بود. با نایب قهرمان دوره قبل بازی داشتیم تیم خیلی خوب و هماهنگی داشتن.. بازیکنای با کیفیت و تاثیرگذاری داشتن ولی ما با تمرینات خوبی که داشتیم به اون آمادگی لازم واسه بازی رسیده بودیم و فیلم بازیهای اسپانیا را دیده بودیم و روی تیم حریف کامل شناخت داشتیم.. یه بازی با برنامه و بدون اشتباه بازی کردیم و موفق شدیم بازی را ببریم درمورد داوری حرفی ندارم.. اشتباهات داوری جزئی از بازی هست و در فوتبال ساحلی این اشتباهات بخصوص واسه تیم ایران زیاد رخ میده.
مربی بهت اعتماد کرد و خوش درخشیدی.چه حسی داشتی؟

در اردوی برزیل که یه هفته قبل از مسابقات جهانی بود تونستم یک باردیگه اعتماد آقای اکتاویووو را جلب کنم و ایشون خیلی خوشحال بود ازآمادگی من و در اردوی برزیل من یکی از بهترینهای ایران بودم خوشحالم که تونستم جواب اعتمادشو بدم.. روزهای سختی راپشت سرگذاشتم تا دوباره جایگامو بدست بیارم

گل قیچی برگردون تو یکی از بهترین صحنه های بازی بود که کارگردان بازی چندین و چند بار نشان داد، این گل نشان از آمادگی بالای روحی روانی تو بود.

دیگه خدابهم کمک کرد تونستم چنین گلی بزنم

 همه ایران درخشش یک یزدی را در جهان دیدند چه حسی داری؟

نمیتونم به زبون بیارم حسم را..واقعا لحظه خوبی هست.. همین که تونسته باشم دل مردم راشادکنم و باعث افتخار محله و استان یزد باشم برام یه دنیا ارزش داره

دو گل تماشایی زدی و تاثیر بسیار زیادی در برد شیرین تیم ملی داشتی.
خدابه هم کمک کرد و تلاش همه ی بچه های تیم بود.. مهم برد تیم بود که خدارو شکر با تلاش وهمت بچه ها تونستیم ببریم

تو و حمید بهزادپور ستارگان بازی مقابل اسپانیا بودین. همه استان یزد به ستارگانشان افتخار می کنند. از حست بگو.

خوشحالم که هردو تونستیم توانایی های خودمون را نشون بدیم.. ولی من ایمان دارم اگه دوتایی همزمان در بازی باشیم بتونیم چیزای بیشتری ازخودمون نشون بدیم و فوتبال یزد را بهشون دیکته کنیم.
 حرف ناگفته؟
جاداره تشکرکنم از پدر و مادرم که دعاهای خیرشون همیشه شامل حالم بوده.. مربیام آقای حسین میرشمی وسیدحسن میرحسینی.. مدیرعامل باشگاه گلساپوش آقای عشقان ملک.. بازیکنای گلساپوش و مردم خوب محله ی مردآبااااد.. وهمچنین ازشما و همه ی همکارانتون.

 

پایگاه خبری یزدفردا برای محمدعلی مختاری و حمید بهزادپور دو ملی پوش پرافتخار استان یزد، آرزوی موفقیت می کند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا