نماینده مردم اردکان در گردهمایی اصلاح طلبان استان یزد گفت: برای اصلاح طلبان به عنوان جریانی برخاسته از متن انقلاب و پایبند به آرمانهای آن و اندیشه های والای حضرت امام(ره) ، پاسخگویی به نیازهای جدید جامعه و انعطاف در برابر تحولات آن و انتخاب استراتژی مناسب سیاسی همیشه اولویت داشته است.

"محمدرضا تابش" عنوان داشت: گفتمان اصلاحات به تعبیر نماد و نظریه پرداز آن، سید محمد خاتمی چیزی جز حدیث "همراهی دینداری و دموکراسی خواهی" در عصر و زمانه ما نیست بنابراین اصلاحات و اصلاح طلبی نه به پایان می رسد و نه در بن بست قرار می گیرد بلکه روایتی نو و دایمی از همنشینی آرمانها و واقعیات هاست.

وی تصریح کرد: تجربه یکایک ما نشان داده است که برای مواجهه با مشکلات و مسایل مختلفی که جامعه با آنها روبروست، برای پیمودن راه دشوار آزادی و توسعه همه جانبه، برای غلبه بر تنگناهای گوناگون اقتصادی و اجتماعی و سیاسی و فرهنگی، راهی کم هزینه تر از اصلاحات نیست.

نماینده اصلاح طلب مجلس نهم با بیان اینکه جامعه ما نه از محافظه کاری و عدم پذیرش ضعف ها و بی تدبیری ها در مدیریت کشور راضی است و نه از حرکتهای رادیکال و تند برای تغییر استقبال می کند، اضافه نمود: جامعه ما از افراط و تفریط عملا گریزان شده و میل به اصلاح و عقلانیت و اعتدال دارد.

"محمدرضا تابش" اضافه نمود: این تمایل عمومی که در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 به وضوح خود را نشان داد، یک موج گذرا نیست، بلکه جریانی است عمیق و فراگیر در همه سطوح جامعه و دور و نزدیک کشور که وظیفه ما را به عنوان فعالان اصلاح طلب سنگین تر می کند.

نماینده مردم اردکان ادامه داد: از یک طرف مواجه هستیم با شرایط پیچیده ای که کشور با آن روبروست؛ متاسفانه میراثی پر دردسر از تجربه هشت سال سرسختی و مخالفت دولت گذشته با اصلاحات برای کشور به جا مانده است. میراثی که تبلور ناکارآمدی، فساد فراگیر، قانون گریزی و بی اخلاقی و تخریب بنیانهای مادی و معنوی جامعه است.

"تابش" عنوان داشت: کارشکنی های مختلفی که از سوی طرفداران افراط و خشونت و خودسری برای آواربرداری دولت منتخب مردم از این وضعیت وجود دارد، شرایط را سخت تر کرده است اما ما باید با تمام وجود به دولت اعتدال و تدبیر کمک کنیم که در راه بازگشت به قانون ، مبارزه همه جانبه با فساد و احقاق حقوق مردم به پیش رود.

وی تصریح نمود: از طرف دیگر کشور در شرایط جدید "پسا تحریم" قرار دارد ، تلاشهای بی وقفه و ارزنده دولت در رفع تحریم و دور کردن سایه تهدیدات بین المللی ، فضای امیدی را در همه زمینه ها بوجود آورده است.

نماینده مردم اردکان تاکید کرد: باید بتوانیم در این شرایط به تدبیر نظام ملی و نزدیک کردن اقدامات ملی چه در سطح دولت و چه در سطح جامعه به خواسته های کمک کنیم.

نماینده اصلاح طلب مجلس نهم با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: جامعه ما در این شرایط با انتخاباتی رو به روست که خود می تواند در جهت تثبیت عقلانیت و تدبیر و بالابردن سرمایه اجتماعی و اعتماد و امید مردم ؛ مکمل انتخابات سال 92 باشد.

"محمدرضا تابش"  با تاکید بر اینکه تشکیل مجلسی کارشناسانه و عقلانی و به دور از افراط و تفریط می تواند در بازگشت کشور به روند اصلاحات و اعتدال نقش اساسی داشته باشد عنوان داشت: اساسی ترین اقدام در این جهت، تلاش برای تحقق ظرفیت های قانون اساسی به خصوص حقوق ملت است.باید یکایک ما نسبت به حق دخالت در سرنوشت ، یعنی حق انتخاب شدن و انتخاب کردن حساس باشیم.

منتخب مردم اردکان در خانه ملت تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری در اینکه رای "حق الناس"  است توجه داشته باشیم و  همه تلاش کنیم که این حق در انتخابات پیش رو پاس داشته شود.هم توسط شورای محترم نگهبان،هم توسط هیات های اجرایی و نظارت و هم توسط یکایک شهروندان با حضور موثر و فعال در انتخابات.

نماینده مردم اردکان در بخش پایانی سخنانش اظهار داشت: اصلاح طلبان با استفاده از تجارب گذشته و رفع ایرادات  و اشکالات، هم در شورای مشورتی به ریاست جناب آقای خاتمی و هم در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و هم در بین احزاب اصلاح طلب بحث ها و اقداماتی را انجام داده و پیگیر هستند و امیدوارم انتخابات آینده در بستری کاملا رقابتی برگزار شود و مجلسی شکل بگیرد که اکثریت و اقلیت آن بر سر راهکارهای خدمت به مردم و ارتقای وضعیت کشور به رقابت بپردازند و مجلسی ملی، کلان نگر، کارآمد، ضد فساد و خدمتگزار مردم باشد.

"محمدرضا تابش"  همچنین در مطلع صحبت هایش، چند روز باقیمانده ماه مبارک رمضان و شب های قدر را  فرصت مغتنمی برای دعا و خواندن خدا و تقرب به درگاهش ذکر کرد و گفت:  امید آن که از خوان گسترده رمضان توشه تقوا و عبودیت و ایمان و از خود رستن و به حق پیوستن برگیریم و مشمول رحمت واسعه پروردگار گردیم

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا