شناسه خبر : 106354 | تاریخ انتشار : 02 Tir 1394 - 21:00 | 1624 بازدید | تعداد دیدگاه :
0 | ارسال توسط : آفتاب
آموزش وپرورش استان یزد در شاخص های کیفی وکمی متوسطه نظری رتبه اول کشور را کسب کرد
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اهدای لوح سپاس از معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان یزد به خاطر کسب رتبه اول استان درشاخص های کمی و کیفی دوره دوم متوسطه نظری قدردانی کرد
" علی زرافشان " دراین لوح با اشاره با ارزیابی به عمل آمده توسط دفتر آموزش متوسطه نظری از عملکرد استان یزد آورده است :
"اینک که به لطف وعنایت الهی وهمت والای خویش و بنا برارزیابی به عمل آمده توسط دفتر آموزش متوسطه نظری از عملکر آن استان در شاخص های کاهش تورم دررشته علوم تجربی ، میانگین نمرات کتبی دردروس نهائی خردادماه ، قبولی دانش آموزان درکنکور سراسری و همچنیین امتیاز کلی در شاخص های کمی وکیفی دوره متوسطه نظری رتبه اول را کسب نموده اید بدین وسیله موفقیت جنابعالی را درکسب این رتبه ارج نهاده و ازهمکاری صمیمانه ودلسوزانه ای که مبذول داشته اید تشکر وقدردانی می نماید "
اضافه می نماید صبح امروز ودرحاشیه نشست شورای معاونین آموزش وپرورش استان یزد این لوح تقدیرتوسط مدیر کل آموزش وپرورش به آقایان محمود زارع معاون آموزش متوسطه ، محمد دهشیری رئیس اداره اموزش متوسطه نظری و علیرضا کارگریان رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی استان اهدا شد
چهارشنبه 24,ژوئن,2026