فراخوان عمومي براي شركت در راهپيمايي‪ ۲۲‬بهمن



نهادها و ادارات شهر يزد، روز سه شنبه با انتشار اطلاعيه‌هاي جداگانه، مردم اين خطه را به شركت در راهپيمايي‪ ۲۲‬بهمن و همچنين آيين‌هاي عزاداري ابا عبدالله الحسين (ع) فراخواندند.

به همين مناسبت، سازمان تبليغات اسلامي يزد،اطلاعيه‌اي صادر كرد كه در بخشي از آن آمده است: فجر فرخنده انقلاب كه امسال با عاشوراي حسيني، تقارن يافته نهضتي بود كه از كوثر قيام حسين (ع) سرچشمه گرفت.

اين اطلاعيه مي‌افزايد: نهضت اسلامي خميني كبير، ريشه در قرآن دارد و مردم ما از امام حسين (ع) و حضرت زينب (س) الهام مي‌گيرند و بهمن، يادآور حماسه آفريني ياران امام امت در دفاع از قرآن، شرف و آزادگي است.

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي يزد هم دراطلاعيه خود،ضمن تسليت ايام شهادت سالار شهيدان حضرت ابا عبدالله الحسين (ع)، فرارسيدن يوم‌الله‪ ۲۲‬بهمن را گرامي داشته و مردم را به شركت در راهپيمايي اين روز دعوت نموده است.

فرمانداري يزد هم ضمن تسليت ايام سوگواري سالار شهيدان، خواهان حضور گسترده مردم در راهپيمايي‪ ۲۲‬بهمن و محكوم كردن توطئه‌هاي دشمنان در هتك حرمت به ساحت پيامبر گرامي اسلام و ارجاع پرونده ايران به شوراي امنيت سازمان ملل شد.

در اطلاعيه سپاه منطقه يزد نيز آمده است:تقارن ايام هميشه جاويد عاشوراي با سالگرد پپروزي انقلاب اسلامي و‪ ۲۲‬بهمن، خاطرات شور انگيز پيوند مستحكم و ناگسستني انقلاب با عاشورا را زنده مي‌كند.

سپاه يزد، مردم را به حضوري پرشكوه در راهپيمايي‪ ۲۲‬بهمن دعوت كرده است.

در بيانيه بسيج دانشجويي دانشگاهها و مراكز آموزش عالي استان يزد هم بر تحقيقات هسته‌اي و استفاده صلح آميز از انرژي صلح آميز آن تاكيد شده است.

در اين بيانيه نيز از مردم خواسته شده با حضور حماسي خود در راهپيمايي عاشورايي‪ ۲۲‬بهمن، حمايت خود را از نظام و بيزاري خود را از اقدامات مستكبرانه دول غربي در هتك حرمت به مقدسات اسلامي و توهين بي‌شرمانه به ساحت پيامبر عظيم‌الشان اسلام (ص) اعلام دارند.

بنياد شهيد و امور ايثارگران و تعداد ديگري از نهادهاي استان يزد هم خواستار شركت مردم متدين اين استان در مراسم راهپيمايي يوم الله‪ ۲۲‬بهمن و آيين‌هاي عزاداري سالار شهيدان شدند.

                                                                                                                                                 . يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا