کمیسیون تنظیم بازار به منظور بررسی آخرین وضعیت کالاهای اساسی در بازار و نیز اقدامات صورت گرفته در رابطه با طرح ضیافت در استان یزد تشکیل شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز شنبه 23 خرداد ماه کمیسیون تنظیم بازار با حضور سرپرست حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری یزد و دیگر از اعضا در محل سالن جلسات ساختمان شماره 2 استانداری یزد برگزار شد.
در این جلسه " سید علی عز الدینی " سرپرست حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری یزد در خصوص تفاوت قیمیتی که در بحث میوه در سطح استان وجود دارد اظهار داشت: باید در بحث کنترل و نظارت بر روی قیمت میوه در استان با محوریت سازمان صنعت، معدن و تجارت یک کار کارشناسی صورت گیرد تا این معضل در استان یزد بر طرف شود.
وی در ادامه گفت: بحث تامین مایحتاج در ماه مبارک رمضان از ضروریات می باشد که همه ی اعضای ستاد باید در این خصوص بسیج شده و اقدامات لازم را انجام دهند.
گفتنی است در این جلسه هر یک از اعضا گزارشی را در خصوص آخرین وضعیت کالاهای اساسی در بازار و نیز اقدامات صورت گرفته در رابطه با طرح ضیافت ارائه نمودند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا