ديدار استاندار يزد با مديرعامل صندوق مهرامام رضا(ع)

یزدفردا :استاندار يزد با مديرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) ديدار و پيرامون مسائل مورد علاقه به بحث و گفتگو پرداختند.

به گزارش یزدفردا :محمدرضا فلاح زاده در اين ديدار با اشاره به اين كه به نظر مي رسد حق استان يزد در برخورداري از تسهيلات در نظر گرفته شده رعايت نشده است گفت: انتظار داريم با بررسي و ارزيابي شاخص هاي مدنظر صندوق، سهم استان يزد در برخورداري از تسهيلات اشتغال زايي افزايش يابد.

مديرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) نيز در اين ديدار از برنامه صندوق براي ايجاد 120 هزار فرصت شغلي در سال جاري خبر داد.
خليل يسائي با بيان اينكه براي افزايش فرصت هاي شغلي، صندوق مهرامام رضا(ع) 400 ميليارد تومان و بانك‌ها 600 ميليارد تومان تهسيلات اشتغالزا پرداخت خواهند كردگفت: اين صندوق در سال گذشته با پرداخت 400 ميليارد تومان تسهيلات اشتغالزائي حدود يكصد هزار فرصت شغلي ايجاد كرد كه در صورت همكاري بانك‌ها، آماده ايجاد 120 هزار نفر شغل با همان ميزان تسهيلات سال گذشته است.

يسائي سياست صندوق را توجه به مناطق محروم وكمتر توسعه يافته عنوان كرد و افزود: بيش از 40درصد تسهيلات اشتغال صندوق مهرامام رضا(ع) به مناطق محروم اختصاص خواهد يافت.
وي حمايت از كارآفرينان برتر،پاركهاي علم وفناوري ،دانشجويان و فارغ‌التحصيلان را از برنامه‌هاي سال جاري صندوق عنوان كرد و افزود: در ديدار با استاندار يزد مقرر گرديد تا ضمن افزايش تسهيلات دريافتي استان، بخشي از تسهيلات سال 85 ، كه جذب نشده بود امسال براي استان جبران گردد.

مديرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) در پايان از اختصاص مبلغي به استان يزد به منظور كمك به محرومين و مستضعفين جامعه خبر داد.
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا