امام جمعه و نماینده ولی فقیه واستاندار يزد در مراسم تجليل از كارگران نمونه



یزدفردا :مراسم تجليل از كارگران و كارآفرينان نمونه با حضور نماينده محترم ولي فقيه و امام جمعه يزد، استاندار و جمعي از مديران دستگاه هاي اجرايي در محل سالن شهيد منتظرقائم برگزار گرديد.

به گزارش یزدفردا :در اين مراسم محمدرضا فلاح زاده با اشاره به اهميت كار و كارگر در اسلام گفت: در اسلام، عبادت به 10 قسمت تقسيم شده است كه 9 قسمت از آن را كار و كسب روزي حلال به خود اختصاص داده است و اين نشان دهنده جايگاه والاي كار و كارگري در اين دين راستين است.



وي احداث راه ها، خطوط آبرساني، گازرساني، حفاري قنات ها و ايجاد باغات را مرهون كار و تلاش اين قشر خدوم و كوشا دانست و افزود: اگر امروز ايران اسلامي در زمينه مسائل هسته اي به جايگاه ويژه اي در دنيا دست يافته است به خاطر پشتكار و هميت كارگران، كارآفرينان و دانشمندان ايراني است. استاندار يزد يكي از عزيزترين و محبوب ترين اقشار جامعه را نزد معصومين و ائمه اطهار(ع) ، كارگران دانست و ادامه داد: كارگر بار جامعه نيست بلكه بال جامعه است كه كشور را به سمت رشد، تعالي و تكامل سوق مي دهد. وي با اشاره به وجود برخي از واحدهاي كارگري مشكل دار در استان خاطر نشان كرد: براساس جلسه اي كه پيرامون همين مسئله برگزار گرديد مقرر شد هياتي با مراجعه به اين واحدها ، ضمن جمع بندي و ارزيابي مسائل و مشكلات ، زمينه هاي مرتفع كردن آن را فراهم آورند.

فلاح زاده در پايان از همه دستگاه هاي مرتبط با امور كارگري خواست تا با توجه ويژه به امور كارگران، از كارگران و كارآفرينان نمونه تقدير و قدرداني به عمل آورند.

شايان ذكر است ، در ادامه اين مراسم از كارگران و كارآفرينان نمونه استان در سال 86_87 تجليل شد.

 

 

یزدفردا

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا