معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد بر نقش مهم و کلیدی روابط عمومی تاکید کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار در پیامی هفته ارتباطات و روابط عمومی را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.
"عباسعلی رضایی" در این پیام آورده است: روز و هفته ارتباطات و روابط عمومی فرصتی مغتنم است تا تلاش آنان که در عرصه کلیدی و مهم روابط عمومی،نقش آفرین بوده اند را ارج نهیم.
"رضایی" ضمن تبریک این مناسبت به مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان و مدیران روابط عمومی های دستگاه های اجرایی اظهار امیدواری کرده است: تلاش همه فعالان عرصه روابط عمومی و ارتباطات درامتزاج با نیت قرب الهی، نزد خداوند متعال ماجور باشد.
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا

جمعه 26,ژوئن,2026