همزمان با نهم اردیبهشت ماه روز شوراها، اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی یزد با اعضای شورای اسلامی شهر یزد دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد– در این جلسه مهندس فرشید رئيس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ضمن تبریک روز شوراها به قانون نظام مهندسی ساختمان اشاره نمود و عنوان کرد: سازمان نظام مهندسی به تبع قانون نظام مهندسی ساختمان مصوب سال 74 مجلس شورای اسلامی، جهت تنسیق امور و اهداف قانون و در جهت اجرای مقررات ملی ساختمان تشکیل شده است.
در ادامه این جلسه حجت الاسلام شيخ عباس زارع رئيس شورای اسلامی شهریزد ضمن تشکر از حضور اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان عنوان کرد: سازمان نظام مهندسی، شورا و شهرداری بایستی همکاری خود را بیش از پیش كنند قطعاً موفقيت نظام مهندسی در صورتي خواهد بود كه به اجراي اصولي فني و استحكام بناها بيش از هر چيز ديگر فكر و برنامه ريزي كند و علاوه بر نظارت با گزارش به موقع مانع ساخت وسازهاي غيرمجاز و تخلفات ساختماني شود.
همچنین دیگر اعضای شورای اسلامی شهر یزد در این دیدار ضمن تاکید بر تعامل بیشتر بين شهرداری و نظام مهندسی خواستار جدی گرفتن مقررات ملی ساختمان و اجرایی نمودن آیین نامه ها در ساخت و سازها شدند.
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا

یکشنبه 28,ژوئن,2026