استاندار يزد : مهمترين كار فرهنگي رفع مشكلات مردم و جلب رضايت آنهاست
 
 
یزدفردا :جلسه فرماندهان پايگاه هاي مقاومت و گردان عاشوراي ادارات استان با حضور استاندار يزد در محل سالن شهيد موحدين استانداري تشكيل شد .
استاندار يزد در اين جلسه گفت: كشور با عمران و آبادي و توسعه مراكز توليدي و صادرات رشد مي كند و در اين راستا تاكنون قدمهاي موثري در استان برداشته شده است.
 وي با تاكيد بر لزوم جذب سرمايه گذاران براي سرمايه گذاري در استان افزود: مهمترين كار فرهنگي رفع مشكلات مردم و جلب رضايت آنهاست .


محمد رضا فلاح زاده گفت: طي نشستي كه با معاون وزارت جهاد كشاورزي در يزد داشتيم مقرر شد براي جلوگيري از هدر رفتن آب، كانالهاي انتقال آب استان لوله گذاري گردد و نيمي از اعتبارات هزينه شده توسط استان را جهاد كشاورزي پرداخت نمايد .
وي با اشاره به پروژه هاي مصوب سفر رهبر معظم انقلاب و رياست جمهوري گفت :‌اجراي خط دوم انتقال آب به استان يزد كه رهبر معظم انقلاب در جلسه هيات دولت بر آن تاكيد داشتند از خواسته هاي مردم اين استان است .
وي آبرساني به 9 شهر استان ، گازرساني به خاتم ، طبس و مهر دشت، احداث دو سد در هرات و مروست، راه يزد – شيراز ،راه بهاباد – ناي بند، بزرگراه بافق و راه طبس را از جمله طرح هاي مصوب هيات دولت ذكر كرد.
فلاح زاده استفاده از توانمندي هاي كوچك اقتصادي زودبازده را نیز يادآور شد .
استاندار يزد اقدامات انجام شده استان در راه اندازي واحدهاي توليدي كارآفرين و تعاوني مسكن را خوب توصيف كرد و گفت: در بخش صنعت هم مي توان چنين اقداماتي را انجام داد .
وي با اشاره به پيشرفت هاي جمهوري اسلامي ايران در ابعاد مختلف از جمله صنايع نظامي گفت :‌صنعت ساخت موشك دركشور بومي شده و براي بومي شدن ساير صنايع بسيجيان مي توانند نقش مهمي را داشته باشند .
فلاح زاده تلاش در جهت نوآوري و خلاقيت را حركتي ارزشمند دانست و بر تداوم آموزشهاي رزمي بسيجيان براي مقابله با توطئه هاي دشمنان انقلاب اسلامي تاكيد كرد.
همچنين در اين جلسه استاندار يزد به سوالات چند تن از بسيجيان پاسخ داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا