استاندار يزد خواستار شناساندن ابعاد مختلف شخصيتي آیت ا... صدوقي شد
 
 
یزدفردا :جلسه گراميداشت شهداي ملي با محوريت برگزاري كنگره شهيد محراب ا... صدوقي (ره) به رياست استاندار يزد و با حضور مديران دستگاه هاي مربوطه در محل استانداري يزد برگزار گرديد.
محمدرضا فلاح زاده در ابتداي اين جلسه با گراميداشت ياد و خاطره همه شهداي راه حق و آزادي خصوصا شهيد محراب ا... صدوقي  گفت: اميدواريم در سالي كه از سوي مقام عظماي ولايت به عنوان سال نوآوري و شكوفايي نامگذاري شده است همه استعدادهاي ايران اسلامي با بهره گيري از ذهن فياض و قدرت سيال خود زمينه هاي پيشرفت و سرفرازي اين مرز و بوم را فراهم آورند. فلاح زاده به سالروز تاسيس سپاه پاسدارن اشاره و ضمن بزرگداشت اين روز، خاطرنشان كرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از ابتداي تاسيس تا به امروز، منشاء آثار خير بسياري براي كشور بوده است كه به لطف خدا ادامه پيدا خواهد كرد.


فلاح زاده سپس به برگزاري كنگره بزرگداشت شهيد محراب ا... صدوقي در آينده در استان اشاره كرد و افزود: در رابطه با شناساندن ابعاد مختلف شخصيتي اين شهيد، كارهاي بسياري است كه بايد صورت پذيرد تا شخصيت والاي اين بزرگوار به خوبي به مردم شناسانده شود. وي شهيد صدوقي را متعلق به جهان اسلام دانست و گفت: شهيد صدوقي خدمات بسياري براي استان، كشور و حتي جهان اسلام داشته است كه بايد در اين كنگره به خوبي به اين مسائل پرداخته شود.
وي به سازمان كاري كنگره بزرگداشت شهيد ا...صدوقي اشاره كرد و ادامه داد: به منظور برگزاري موفق اين بزرگداشت، بايد كميته هايي تشكيل شود و هر يك از كميته ها با بهره گيري از كارگروه هاي  مربوطه به خوبي وظايف محوله را به انجام رسانند.
شايان ذكر است در اين جلسه ، كميته هاي مختلف برگزاري كنگره شهيد ا... صدوقي مشخص و در مورد زمان برگزاري آن تبادل نظرهاي لازم صورت پذيرفت.

 

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا