به گزارش روابط عمومی دانشگاه، علی اکبر کریمی مدیر فرهنگی دانشگاه از اکران فیلم های سینمایی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه بصورت هفتگی با همکاری بسیج دانشجویی خبر داد.

کریمی افزود: نظر به اهمیت و جایگاه ویژه هنر در ارتقا و تعالی فرهنگ و باورهای انسانی و لزوم اهتمام جدی در بسط و ترویج اصول و مبانی ناب اسلامی و با بهره گیری از ظرفیت های هنری نظیر فیلم، تئاتر، شعر، ادبیات و ... همچنین شناسایی و معرفی مظاهر و مصادیق جنگ نرم و تبیین اسلوب های دفاع و مبارزات فرهنگی، امور فرهنگی دانشگاه با همکاری بسیج دانشجویی اقدام به برنامه ریزی و پخش فیلم های فاخر سینمایی بصورت مستمر و فرهنگی در موضوعات مختلف نموده است.

وی گفت: در این  برنامه اکران هفتگی سعی برآن است که از یک سو بهترین فیلم های موجود در موضوعات مختلف اکران شود و از سوی دیگر با دعوت از کارشناسان و اساتید معتبر حوزه سینما و برگزاری جلسات نقد و بررسی فیلم های اکران شده گامی مؤثر در جهت شناخت  و ارتقای سطح فکری، علمی و فرهنگی دانشجویان برداشته شود.

کریمی در پایان اظهار داشت: اکران فیلم های سینمایی به لطف خداوند متعال  از چهارشنبه 19 فروردین در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آغاز خواهد شد که از ساعت 17 الی 19 سانس ویژه خواهران و از ساعت 20 الی 22 ویژه برادران می باشد و بصورت هفتگی ادامه خواهد داشت.

خاطر نشان می گردد: این هفته فیلم "طبقه حساس" به نویسندگی پیمان قاسم خانی و کارگردانی کمال تبریزی اکران خواهد شد که در ژانر کمدی اجتماعی ساخته شده و به بیان برخی نکات و چالش های اجتماعی در ربان طنز پرداخته است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا