به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ در نشستی با حضور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد و فرماندار بافق در زمینه رفع مسائل مربوط به ناحیه صنعتی مبارکه و شهرک صنعتی بافق در زمینه های گازرسانی ، آبرسانی ، خدمات مخابراتی ، روشنایی و زیباسازی برنامه ریزی شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد با اشاره به پیگیری در خصوص گاز دارشدن شهرك های صنعتی بافق گفت : با شروع گازرسانی به شهرستان بافق پیگیری اجرای شبكه داخلی گازرسانی نواحی صنعتی مباركه و بافق صورت گرفت كه نهایتا با اعتباری بالغ بر 12000 میلیارد ریال این برنامه به اتمام رسید .

سید مسعود عظیمی نیا افزود : امیدواریم با اجرا و اتمام تاسیسات ایستگاه های تقلیل فشار توسط شركت گاز استان این نواحی صنعتی از نعمت گاز برخوردار شودند.

وی با اشاره به اتمام مخزن آب هوایی و زیرزمینی شهرك صنعتی مباركه با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال خبر داد و گفت : اجرای شبكه فیبر نوری در داخل شهرك صنعتی بافق ، بهسازی ورودی شهرك های صنعتی ، ساماندهی روشنایی معابر از جمله توافقاتی بود شركت شهرك ها صنعتی استان با فرمانداری بافق در این بازدید صورت گرفت.

عظیمی نیا در پایان با اشاره به فراهم شدن زیر ساختهای اساسی در شهرستان بافق از سرمایه داران و سرمایه گذاران بخشهای غیر دولتی و تعاونیها دعوت كرد جهت ایجاد صنایع و كارگاههای مختلف در این شهرستان گام بردارند.

فرماندار بافق نیز در این نشست با اشاره به توسعه شهرستان خواستار رونق نواحی صنعتی در بافق شد و خاطر نشان كرد : با توجه به گرایش دنیای امروز به تنوع و نوآوری می طلبد صنعتگران و شركتهای صنعتی به سمت استفاده از صنایع High-Tech و صنایع پاك روی آورند.

سید مهدی طلایی مقدم ضمن تاكید بر وجود پنج راه ریلی كشور و كارخانجات تعمیرات لكوموتیو گفت: با وجود کارخانجات تعمیرات لکوموتیو راه آهن در بافق می طلبد از این موقعیت ارزشمند و فرصت طلایی برای توسعه صنعت جوار ریلی و کارخانه واگن سازی در این شهرستان اقدام كرد.

گفتنی است در حال حاضر بیش از 36 واحد صنعتی و کارآفرین در شهرک صنعتی بافق و مباركه فعالیت دارند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا