استاد امیرخانی در یزد:جشنواره خوشنویسی رضوی به جشنواره ای کم نظیر تبدیل شده است

استاد غلامحسین امیرخانی گفت : جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد جشنواره بسیار خوبی است واکنون با شرکت هنرمندان مطرح خوشنویسی کشور به یک جشنواره کم نظیر تبدیل شده است .

امیرخانی بیان داشت : جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد با برنامه ریزی دقیق و دلسوزی مسئولان برگزار کننده ، توانسته است هر ساله هنرمندان خوشنویس کشور را به شایستگی جذب نماید .

داور نهمین دوره جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد تصریح کرد : هر ساله کیفیت و عیارآثار ارسالی به جشنواره بالاتر رفته و در این دوره آثار به مراتب بهتری را نسبت به دوره های گذشته شاهد بودیم .

وی اظهار داشت :گاهی جشنواره ای برگزار می شود تا رفع تکلیف شود و مسئولان برگزارکننده گزارشی به مقام بالاتر ارائه نمایند ولی جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد از این امر متمایز بوده و هر دوره نسبت به دوره گذشته یک قدم به پیش رفته است .

داور نهمین دوره جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد گفت : این جشنواره در پرورش استعدادها ، تشویق نسل جوان و ارتقای هنر خوشنویسی در کشور بسیار مهم و تاثیر گذار بوده است .

امیرخانی افزود : استان یزد و مردم این استان در زمینه فرهنگ و هنر همیشه الگو بوده اند و ما یزد را جزء استانهایی می دانیم که باید در حوزه خوشنویسی پیشتاز باشد .

گفتنی است نخستین نشست تخصصی نهمین دوره جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد با حضور محمود عالیشوندی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دبیر جشنواره و داوران جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد برگزار شد ، در این نشست هنرمندان خوشنویس از سخنان کارشناسانه اساتید برجسته خوشنویسی ایران استفاده نمودند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا