مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد:همه ما موظفیم در قبال موج آفرینی دشمنان به یک موج آفرینی همانند انقلاب اسلامی در قبال استکبار جهانی دست بزنیم .


یزدفردا "مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری قرائت زیارت حضرت رسول (ص) در تاریخ 24/11/88 در اکثریت مساجد استان خبر داد.
محمود عالیشوندی در نشست ستاد دائمی گرامیداشت پیامبر اعظم (ص) با اعلام این خبر افزود : این مراسم به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) در مساجد استان برپا خواهد شد.

وی گفت : به همین مناسبت 5000 جلد کتابچه زیارت این مراسم در بین شهرستانهای استان توزیع گردیده است .

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به هجمه های دشمنان اظهار داشت : استکبار جهانی برای ضعیف نمودن قدرت مسلمانان آموزه های دینی شیعیان جهان را نشانه گرفته است.

عالیشوندی تاکید کرد : همه ما موظفیم در قبال موج آفرینی دشمنان به یک موج آفرینی همانند انقلاب اسلامی در قبال استکبار جهانی دست بزنیم .
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد مهمترین راه مقابله با دشمنان ارائه برنامه های منسجم فرهنگی و هنری اعلام کرد و افزود : وقتی آنها با یک کاریکاتور آموزه های دینی مسلمانان را به بازی می گیرند نباید سکوت نماییم بلکه وظیفه داریم با انسجام و موج آفرینی در برنامه هایمان در مقابل دشمنان بایستیم .
وی همچنین تمام موفقیت کشور به خاطر آموزه های دینی ملت ایران اسلامی دانست.
عالیشوندی در پایان با اشاره به اینکه مهمترین شاخص ترسیم هر کشور توسعه فرهنگی آن محسوب می گردد اظهار داشت : انتظار داریم که تمام دستگاه های اجرایی مسئله فرهنگ را جدی بگیرند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا