امام جمعه مهريز:

شجره خبيثه و هر جريان پليد عليه انقلاب را بايد از ريشه خشكانيد

یزدفردا: امام جمعه شهرستان مهريز گفت: هر شجره خبيثه و هر جريان عليه انقلاب اسلامي ايران را بايد از ريشه خشكانيد.

حجت‌الاسلام علي برهان امروز در گفتگو با خبرنگار یزدفردا در مهريز با اشاره به ‌آيه «انالله و انا اليه راجعون» اظهار داشت: فاجعه اسفناك روز 16 آذر 88 قلب هر مومن بلكه هر انسان با شرف را جريحه‌دار كرده است، فاجعه‌اي عظيم همچون توهين به تمثال مبارك امام (ره) كه در قالب بزرگ‌ترين جرم‌ها و جنايات هم نمي‌گنجد و به عبارتي فوق هر جرمي است.
وي افزود: مهم‌تر از توهين و اهانت به عكس رهبر كه لگدكوب كردن آرمان‌هاي مقدس امام است، اين است كه عده‌اي مزدور و فريب خورده با شعار «استقلال، آزادي، جمهوري ايراني» نقشه مهندسي انقلاب اسلامي را پاره پاره كردند.
امام جمعه مهريز خاطرنشان كرد: مزدوران با ارائه و گفتن اين شعار خائنانه دفتر انقلاب مقدس پير جماران را آتش زدند.
برهان تصريح كرد: خائنانه‌ترين شعار از اول انقلاب تا به حال اين شعار براندازي نظام است كه دهن كجي آشكار به قطره قطره خون شهدا و تاراج جوهره انقلاب و بي‌شرمي و عصيان عليه همه كساني است كه دل در گرو اسلام و انقلاب و امام و مقام ولايت امر دارند.
وي با بيان اينكه علاج و راه درمان اين واقعه خشكاندن ريشه هر شجره خبيثه و هر جريان پليد عليه انقلاب است، بيان داشت: در اين حادثه شوم هم تنها راه علاج برخورد با ام‌الفسادها و كساني است كه خود را در حاشيه امن احساس مي‌كنند، در صورتي كه آتش بيار معركه هستند و آتش فتنه را روشن كرده و عقب ايستاده‌اند در صورتي كه پشوانه اين فتنه‌ها آنها هستند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا