رئيس شوراى اسلامى شهر يزد:ساماندهى مشاغل ميدان اميرچقماق نياز به نشستى جدي دارد

رئيس شوراي اسلامي شهر يزد در رابطه با عدم هماهنگي مشاغل در بافت مركزي شهر و به خصوص ميدان اميرچقماق اذعان داشت: تمام مغازه‌هاي اين قسمت داراي پروانه كسب مي باشند و ساماندهي نوع مشاغل احتياج به نشست و تصميم خاص خود وجدي دارد.

اسكندر اصلاني افزود : در ارتباط با بافت مركزي ميدان اميرچقماق دو راست گرد يكي از خيابان امام به طرف ميدان اميرچقماق و خيابان سلمان فارسي و ديگري از خيابان سلمان شروع و به خيابان امام ختم مي شود.

وي با اشاره به اينكه طرح ميدان نهايتا به صورت حسينيه درخواهد آمد و شايد محلي شبيه به ميدان امام اصفهان در آيد تا ترافيك در آن مسير رفت و آمد نداشته باشد، گفت: شوراي اسلامي شهر نيز بر اين پروژه نظارت دارد.

اصلاني كنترل مشاغل و ساماندهي هرچه بيشتر و نماسازي مغازه ها را بسيار موثر دانست و افزود: در حال حاضر نماسازي مغازه هاي خيابان امام به نحو مطلوبي در حال انجام است.

وي همچنين از نظارت سازمان مربوطه و مهندس سفيد به عنوان مشاور وزير بر بافت مركزي اميرچقماق يزد خبر داد و افزود: در زمينه بافت مركزي ميدان اميرچقماق يونسكو هم داراي نظر خاصي است.

اصلاني در ادامه با بيان اين مطلب كه نماسازي در خيابان‌هاي سطح شهر در حال اقدام مي‌باشد، گفت:‌ در حال حاضر اداره زيبا سازي نيز فعاليتهاي بسيار خوبي از جمله شعار نويسي و زيبايي ديوارهاي سطح شهر را انجام مي‌دهد.

رئيس شوراي اسلامي شهر يزد در پايان خاطر نشان ساخت: در صورت نماسازي مغازه‌ها و كنترل مشاغل در بافت مركزي ، چهره شهر زيباتر خواهد شد.

منبع:ايسنا

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا